|
|
#42 |
|
Forum Freak
|
Nee hoor Jolanda ik geef het taartbakken zeker niet op.
Maar die vullingzooi is zo taai als toffee's en mierzoet. De keuken is nog niet schoon. Maar ik heb er wel mee geleerd om voortaan eerst de stekker van de mixer uit het stopcontact te halen voordat ik de gardes eruit haal. (Gelukkig is mijn Krtkuv dort die ik morgen nodig heb niet mislukt, maar het verhaal voor wie die is horen jullie later wel) |
|
|
|
|
|
|
|
#43 |
|
Nieuw Lid
|
Hoi,
Ik heb gisteren bij medovnik nederland een taart besteld. het was wel een beetje wazig maar ik ben benieuwd. Ik hoop trouwens dat het al werkt dat online bestellen want volgens mij was de site nog niet helemaal klaar (wel raar als je er wel mee adverteert). Als ik hem binnen heb laat ik hier weer iets weten. Grtz. eljari |
|
|
|
|
|
#44 |
|
Nieuw Lid
|
Ik heb gisteren dus de Medovnik taart netjes ontvangen.Zag er weer vertrouwd uit en was ook overheerlijk.
Betaling via internet was dus nog niet mogelijk maar via bank ging het wel en het is zeker ook weer voor herhaling vatbaar. Grtz. eljari |
|
|
|
|
|
#45 |
|
Moderator
|
Het duurt dus een week voor je hem in huis hebt?
![]() |
|
|
|
|
|
#46 |
|
Nieuw Lid
|
Ja bij mij wel maar ik had dus maandag reactie gekregen dat de betaling alleen via bank gaat en ik had toen ook aangegeven dat er dinsdag en woensdag niemand thuis was en donderdag en vrijdag dus wel.
Ik weet dus niet of ze daar rekening mee gehouden hebben. Maar het is zeker wel de moeite waard om er een week op te wachten hoor. heeeeeeerlijk. grtz. eljari |
|
|
|
|
|
#47 |
|
Moderator
|
OK, dus hoogstwaarschijnlijk wordt hij normaal gesproken sneller bezorgd.
En dat-ie lekker is, weet ik: vorige maand vond een zeker iemand *kijkt onopvallend naar Pasqual* het (terecht) een goed idee om er bij mij eentje thuis te laten bezorgen. Ik ben normaal gesproken niet zo'n taart- of cake-eter, maar voor een punt Medovnik zou ik m'n eigen ouwe moedertje nog beroven! ![]() |
|
|
|
|
|
#48 |
|
Nieuw Lid
|
Ik heb de honingtaart dit jaar voor het eerst geproefd in Zelesny Brot, en herkende het omdat ik er in dit topic over gelezen had. En ...mmmm
mm wat is dat lekker. Jammer dat je er zo vol van wordt ik had er graag nog een punt van gegeten.groetjes Wilma |
|
|
|
|
|
#49 |
|
Actief Lid
|
Medovnik
Hoi mensen,ik heb voor iemand die medovnik proberen wil een super tip!!
Op internet heb ik video-recepten gevonden..ik weet, dat het in tsjechische taal is, maar misschien helpt dat toch wel...ik heb hem gisteren gemaakt-geprobeert:-) ![]() http://www.viddler.com/explore/breed/videos/140/succes... ----- [EDIT] Omdat er nog meer recepten op bovengenoemde site staan, heb ik dit bericht - plus de reakties daarop - een eigen topic "Recepten" gegeven. Goed idee van Pelhrimov! ![]() Punk [EDIT] |
|
|
|