|
|
#11 |
|
Moderator
|
Re: Gez: Recept voor medovnik-cake
Jummie!!! 't Is wel een ander merk, maar toch...
Dank je wel hoor, Erikita!!! ![]() |
|
|
|
|
|
#12 |
|
Super Lid
Nationaliteit:
|
Graag gedaan, hoop dat ie net zo goed smaakt.
![]() Wat je anders ook kunt doen is contact opnemen met de ´´originele´´ op de site waar je ook dat plaatje vandaan hebt en vragen aan wie zij leveren in Praag. Zeker weten dat je er zo ook aan zult komen. |
|
|
|
|
|
#14 |
|
Moderator
|
Dank u allen voor deze tips; ik ben diep geroerd!
![]() |
|
|
|
|
|
#15 |
|
Nieuw Lid
|
Nog iets over Medovnik
Vandaag heb ik toevallig een artikel gevonden over hoe Medovnik naar Tsjechie kwam, het heet "Honey cake fever" en is te vinden op
http://www.incentraleurope.com/ice/issue/60281. Ik hoop dat ze het lukt om ook in Nederland te gaan verkopen... Marketa |
|
|
|
|
|
#16 |
|
VIP Lid
|
Als jullie kijken via www.google.nl bij Medovnik dan staan er een aantal recepten van "DE" Medovnik cake.
Nee geintje natuurlijk niet van "DE" cake maar wel recepten van cakes die erop lijken denk ik. Mijn Tsjechisch is niet zo dat ik het kan controlleren dus ik zou zeggen kijk even, lijkt het je wat zet er dan 1 op dit forum. Ik zxelf heb het recept er niet opgezet omdat ze in het Tsjechisch zijn en ik die niet kan lezen, en dus niet kan nagaan of het lijkt. ![]() Sorry ik heb niet goed opgelet, het recept staat al in het Tsjechisch en t Nederlands op dit forum. |
|
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
Legende
|
Sonja het vorig berichtje dateert van 18-11-04, dus ondertussen weten ze het wellicht reeds.
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
Volwaardig Lid
Nationaliteit:
|
maar wel leuk voor mij, want nu heb ik weer een recept erbij!!!
ALice K |
|
|
|
|
|
#20 |
|
Legende
|
Even in het ver verleden roeren is nog altijd voor iemand goed zie je . Als de kookonderneming geslaagd is laat het dan eens weten!
![]() |
|
|
|