![]() |
|
|
#12 |
|
Actief Lid
|
ZEKER. veel te dominant in het landschap
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
Legende
|
Elly het is Korunni, zie de web site:korunni.cz Over de smaak van water kan ik echter niet oordelen ! Dat is niet aan mij besteed.
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
Actief Lid
|
Als je in het plaatsje Kyselka bent in de buurt van Karlovy vary. Daar staan de oude Mattoni "fabrieken" Deze staan zowat op instorten terwijl het toch prachtige gebouwen zijn (geweest) direct aan het begin van deze gebouwen komt een slang uit de muur waaruit het Mattoni water stroomt, omdat dit een afsplitsing is van de bron van Mattoni. Hier haalt volgens mij de hele streek van Karlovy Vary hun Mattoni water. Elke dag staan er mensen in de rij om gratis flessen te vullen. Het schijnt dat nog steeds niet bekent is wie de echte eigernaren van de gebouwen zijn en daarom wordt het hele spultje jammer genoeg niet opgeknapt en tot die tijd profiteert iedereen van gratis Mattoni water
|
|
|
|
|
|
#16 |
|
Actief Lid
|
Onlangs is er een investeringsgroep geweest die de gebouwen in Kyselka heeft aangekocht. Men wil de gebouwen gaan opknappen, maar wss ook gedeeltelijk afbreken. Het is aangekocht door C.T.S.-Duo Praha voor 16,5 mil Kè
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
Legende
|
ik koop wel eens Mattoni met citroen smaak in tsjechie, maar dat smaakt niet echt lekker als het niet ijs en ijs koud is (understatement, maar ik wil geen anti-reclame maken).
dan smaakt het alsof er een paracetemol in opgelost is. |
|
|
|
|
|
#18 |
|
Pivonist
|
Wat is in hemelsnaam Mattonni???? Ik drink water uit de kraan of uit een beek.
|
|
|
|
|
|
#19 | |
|
Super Lid
|
verschrikkelijke reclame
Citaat:
Nu boycot ik nu niet direct het merk Matoni, maar ik geef de voorkeur aan het merk HANACKA (met leestekens) citron. Lekkerder en goedkoper. |
|
|
|
|