![]() |
|
|
#11 |
|
Volwaardig Lid
|
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
Volwaardig Lid
|
Kertsmarkt / Marlenka in NL
Ja, Dennis.
Helemaal juist! |
|
|
|
|
|
#13 |
|
Legende
|
Web site
Dit is de officiële web site van marlenka.cz.
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
Volwaardig Lid
|
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
Volwaardig Lid
|
Het was inderdaad heel erg koud.
Het was geen kerstmarkt, zoals wij gehoopt hadden en zoals het tegen ons door de marktorganisatie verteld is! Eigenlijk was het een zeer sfeerloze markt... Hopelijk is de kerstmarkt in Brielle 1.000.000x beter! Aan onze Marlenka zou het niet hebben gelegen, want iedereen vond deze taart heerlijk! Dus kom Marlenka gezellig proeven in Brielle! |
|
|
|
|
|
#16 |
|
Forum Freak
|
Dat hebben wij (mijn zus en ik) net gedaan!! Het was heel gezellig en een heerlijke taart, dat vond ook manlief bij thuiskomst dus dat is dan weer mooi meegenomen!!
Ik kan trouwens niet kiezen, de chocolade en de honingtaart vind ik allebei verrrrrukkelijk!! |
|
|
|
|
|
#17 |
|
Legende
|
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
Actief Lid
|
Mmmm, Marlenka. Volgende week naar Tsjechië, ga ik één héél klein stukje zondigen!
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
Forum Freak
|
Ik vond de markt in Brielle gezellig Freddy, een kleine markt maar ook de winkels waren open, dus genoeg te doen.
Ik ben benieuwd hoe Irena er over denkt. |
|
|
|
|
|
#20 |
|
Volwaardig Lid
|
' vond de markt in Brielle gezellig ' , zei Corrie...
Ik ben het helemaal met je eens, Corrie. Ondanks de vrieskou was het super gezellig, er kwamen hele leuke mensen langs, iedereen heeft een stukje Marlenka geproefd en iedereen was razend enthousiast. Brielle is natuurlijk een hele leuke plaats. |
|
|
|