het Tsjechisch Forum
Voorpagina - Forums - Fotogalerij - FAQ - Registreren
Registreren FAQ Ledenlijst Agenda Zoeken Berichten van vandaag Alle berichten als gelezen markeren

Antwoord

Onderwerp-opties
Oud 05-12-06, 11:03   #11
VIP Lid

Nathalie L.'s avatar

Nationaliteit:
Ik denk dat het kruidenvrouwtje zichzelf uitstekend kan bedruipen. Ze heeft geen personeel, heeft niet een echt grote winkel, zit er al jaren (dus heeft misschien nog een "oude huurprijs") en heeft een flinke vaste klantenkring. Maar... ze wordt ook een dagje ouder en werkt zodoende geen zes dagen meer per week. Onlangs heeft ze haar winkel zelfs weer een nieuwe touch gegeven en ze vertelde dat er steeds meer toeristen de weg naar haar winkeltje weten te vinden. Ik moet ook eerlijk zeggen dat ik iedere keer met tassen vol bij haar wegga. Drie weken geleden stond ik helaas op zaterdag voor haar deur, maar ik ga vrijdag weer naar haar toe en heb voor mezelf al weer een lijstje gemaakt:
Sicilska, Asado, Italsky Salat, Chili Con Carne, verschillende kerry's, Goulash, kardamom etcetera. Ze gebruikt alleen maar kruiden, dus om een voorbeeld te geven: haar chili con carne-mix is zonder zetmeel en andere toevoegingen. Bedenk wel: Ze houdt van pittig, dus de mixen zijn aan de scherpe kant.
Nathalie L. is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 05-12-06, 18:05   #12
Super Lid

dieter's avatar

Nationaliteit:
Pittig is een pré en kruidenmixen zonder toevoegingen al helemaal. Zeker zonder dat overbodige zetmeel dat alleen het gewicht verhoogd!
dieter is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 06-12-06, 10:52   #13
VIP Lid

Nathalie L.'s avatar

Nationaliteit:
Inderdaad!
Nathalie L. is offline   Bericht citeren in antwoord
Antwoord

Onderwerp-opties

Berichtregels