![]() |
|
|
#31 | |
|
Forum Freak
|
Citaat:
![]() |
|
|
|
|
|
|
#32 | |
|
Moderator
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#33 | |
|
Legende
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#34 |
|
Gast
|
Freddy, ook jij bedankt voor de opbeurende woorden.......
Ik begin toch (voorlopig ?) nog maar niet aan knoflooksoep. Maar, als je mijn leeftijd er bij betrekt, die is toch al 13 jaar hoger dan de jouwe (of uwe??) , dus is dat dan nog wel vergelijkbaar. Ik voel me ook gesterkt, omdat een Vlaming mij moed geeft, daar ben ik, als Zeeuws-Vlaming natuurlijk erg gevoelig voor ! Otto |
|
|
|
#35 |
|
Legende
|
Otto, ooit krijg jij nog de naam "Otto knoflook", en dat is helemaal goed bedoeld hoor, aan jou te bewijzen dat je er klaar voor bent!
![]() |
|
|
|
|
|
#36 |
|
Gast
|
Freddy, ik vind het niet erg, een bijnaam te hebben (krijgen) maar hoop dan wel, dat het een andere wordt (is).
We zullen, straks in mei, gaan proberen..... Dank voor je reactie ! Otto. |
|
|
|
#37 | ||
|
VIP Lid
|
kip in jas
Citaat:
|
||
|
|
|
|
|
#38 |
|
Gast
|
Tsjechische menukaart
Pelhrimov.
Dag Jeanne, Ik lees nu pas je uiteenzetting dd. 14 maart, over de Tsjechische menukaart. Hardstikke goed ! Nu heb ik een idee wat er zoal in een restaurant te krijgen is, wat de hoeveelheden zijn en wat het kost..... Ik ga proberen het uit te printen (lukt nog niet, de pagina's komen er in de breedte niet helemaal op) en zal het dan zeker, vanwege de vertaling die bij de menus staat, in mei meenemen. Voor iemand die daar voor het eerst op vakantie gaat, zeker een ideaal hulpmiddel. Dank !! Over het roken van mijn pijp praat ik maar niet te veel meer. Ik neem hem (de pijp + een aantal reserves) mee en zal wel zien.... |
|
|
|
#39 | |
|
Legende
|
Citaat:
je zult het inderdaad wel zien en ruiken.............![]() |
|
|
|