![]() |
|
|
#11 |
|
Forum Freak
|
Sorry Jeanne, dat had ik even niet in de gaten
Ik kan wat zakjes meegeven aan zus Margret, zij woont in Bleiswijk en werkt in Schiedam, beide niet ver van Dordrecht. Of we kunnen iets opsturen. Doe maar een gooi ![]() |
|
|
|
|
|
#12 |
|
Forum Freak
|
Pepo en Esther, bedankt.
Ik heb vandaag met het boodschappen doen toevallig een pak "Max Havelaar" espresso koffie meegenomen. Deze koffie ziet er wat fijner uit dan snelfilter koffie. Morgen probeert André deze uit, want ik lust nog steeds geen koffie. groetjes Jeanne |
|
|
|
|
|
#13 |
|
Legende
|
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
Moderator
|
Liefde is ..
Goede koffie -uitzoeken -regelen -zetten -opdienen voor iemand, die je lief hebt terwijl je helemaal geen koffie lust. |
|
|
|
|
|
#16 |
|
Pivonist
|
Heerlijk Turkse koffie, als ik in CZ Koffie bestel dan is het kava Turecka, heb thuis ook weleens geprobeerd is dan anders, niet zo lekker.
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
Actief Lid
|
Dat probleem had ik ook altijd Macek, maar van mijn Lenka heb ik pas geleden het truukje geleerd om zelf lekkere Turecka te maken. Schepjes koffie in je beker/glas, dan beker half vullen met kokend water, eventjes wachten en dan de laatste helft van de beker vullen met kokend water. Weet niet waarom, maar dit is erg belangrijk om een goeie turecka te maken.
Veel succes, en als het nog steeds niet lukt weet ik zeker dat de kroeg niet ver weg is. ![]() |
|
|
|
|
|
#19 |
|
Forum Freak
|
Okiedokie, als André maar heppiedepeppie is, dan komt alles goed
![]() |
|