![]() |
|
|
#21 |
|
Lid
|
Vorig jaar zijn we in een hospeda gaan eten. We konden alleen patat met worst of hermeline bestellen. Terwijl moeders de patat op de weegschaal afwoog en de worsten alvast op het aanrecht legde, was zoonlief bezig de vliegen in de eetgelegenheid dood te meppen. Opa (in lange onderbroek) stookte lege dozen e.d. in de kachel op terwijl de Tsjechische mussen van het dak afvielen.
Echt smakelijk gegeten hebben we niet, maar we zijn er niet ziek van geworden. Ligt dat aan ons of viel het toch mee met de hygiëne. Ik geloof dat ik dat eigenlijk niet wil weten. Daarnaast heeft mijn broer in Nederland in een restaurant gewerkt, waar we sindsdien ook nooit meer geweest zijn. (hij had het ook na één avond gezien!!! Afgelopen twee weken hebben we iedere keer buiten de tent gegeten en zijn niet ziek geworden. Dus het is prima!! |
|
|
|
|
|
#22 |
|
Super Lid
|
|
|
|
|
|
|
#23 |
|
Volwaardig Lid
|
Wij zijn net terug uit Straznice, maar ik zou niet weten
welk restaurant je bedoeld, en dat de toiletten niet dicht kunnen, is inderdaad heel gewoon. De laatste tijd vind ik het wel meevallen met deuren die NIET op slot kunnen. Restaurant tip in Straznice : POD VÌŽI Laatst aangepast door Fam. Veen; 27-08-07 om 16:01. |
|
|
|
|
|
#24 |
|
Volwaardig Lid
|
we zijn vaak uit eten geweest en niets smerigs gezien of geproeft, niets anders dan lof
|
|
|
|
|
|
#25 | |
|
Moderator
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#26 |
|
Super Lid
|
dat komt waarschijnlijk dan door het feit dat ze meer westers worden.
|
|
|
|
|
|
#27 |
|
Nieuw Lid
Nationaliteit:
|
We zijn geweest
Wij zijn inmiddels weer terug. We hebben een heerlijke vakantie gehad in Tsjechie en inderdaad ook heerlijk (meestal dan) gegeten.
![]() |
|
|
|
|
|
#29 |
|
Lid
|
Mijn vriendin is zo'n 10 jaar geleden in Tsjechië geweest. Zij trok met haar vriend door en langs het Reuzengebergte. Op een avond kon ze in het restaurant kiezen tussen gekookte eieren, geroerbakte eieren, omelet of spiegeleieren. De rest van de kaart was niet aanwezig. Dat maak je nu toch niet meer mee.
|
|
|
|
|
|
#30 | |
|
Super Lid
|
Citaat:
Wij hebben ooit eens blauwe opgewarmde aardappels en een opgewarmde schnitzel gehad. Anders was er niet te krijgen in het restaurant. |
|
|
|
|