![]() |
|
|
#21 | |
|
Moderator
|
Citaat:
![]() |
|
|
|
|
|
|
#23 |
|
Moderator
|
Bah!!! Dat soort Hollanders verdient het ook niet om dat heerlijke Tsjechische pivo te drinken!
![]() |
|
|
|
|
|
#24 |
|
VIP Lid
Nationaliteit:
|
Ik weet het nog veel erger: Duitsers nemen zelfs naar Tsjechie hun eigen bier mee!:traan:
|
|
|
|
|
|
#26 |
|
VIP Lid
Nationaliteit:
|
Ik wil er niet eens aan dénken...
|
|
|
|
|
|
#28 |
|
Volwaardig Lid
|
… even ter lering en vermaak…
Ik bemoei me niet met de smaak-kwestie (ik ben geen bier liefhebber) maar even een informatieve input uit de Tsjechische Makro-krant (juni 2007): Heineken zit in Tsjechië in de middenmoot en bij de import-bieren zelfs vrij laag in prijs. Alle prijzen zijn voor 1 fles van 500ml inclusief DPH in Tsjechische kronen: Staropramen 7,50 Krusovice 8,81 Gambrinus svetly 8,87 Budweiser Budvar 14,52 Bernard 14,88 Heineken 15,47 Stella Artois 15,71 Pilsner Urquell 17,49 Carlsberg 18,45 Note: bedenk dat in de prijs van het buitenlandse bier ook nog extra transport zit… en beduidend hogere kostprijs aan ten grondslag ligt dan is de prijs van Heineken zeer redelijk t.o.v. bijvoorbeeld Pilsener. Is Heineken dan zo efficiënt… of Pilsener wellicht arrogant? Wie het weet mag het zeggen… (persoonlijk vind ik ze geen van tweeën te pruimen ;-) …dus welk biertje voor wie de voorkeur heeft is (gelukkig) ieder voor zich. Als iedereen dezelfde smaak had was het leven ook zo saai om ons heen ;-) Nathalie vanonder een heerlijk Tsjechisch zonnetje. ![]() |
|
|
|
|
|
#29 | |
|
Moderator
|
Citaat:
![]() |
|