het Tsjechisch Forum
Voorpagina - Forums - Fotogalerij - FAQ - Registreren
Registreren FAQ Ledenlijst Agenda Zoeken Berichten van vandaag Alle berichten als gelezen markeren

Antwoord

Onderwerp-opties
Oud 16-03-06, 14:45   #21
Actief Lid

tonia's avatar

Nationaliteit:
Citaat:
redijns schreef:
Zelf heb ik een Remoska (eigenlijk 2, de kleine en grote) en gebruiken hem naast 'gewone' maaltijden ook voor simpele zaken als het opwarmen van Pizza's, saucijzenbroodjes, of het bakken van tosti's of taart. Wij gebruiken de gewone oven eigenlijk bijna niet meer (schoonmaken en geur etc.)
Citaat:
Jarin schreef:
Verschillende soorten vlees, kip, ražniči (spiesjes) noem maar op.
Het is niet dat we het dagelijks gebruiken, maar het is een heerlijke afwisseling.
Citaat:
utopenec schreef:
Geweldige uitvinding de remoska!! Hele kip er in, uitjes en knoflook erbij - anderhalf uur laten bakken en klaar is ie. Doordat de remoska goed is afgesloten geen vocht verlies en blijft vlees stukken malser.
Na het gebruik ff afspoelen en de kast weer in. Briljant.
Citaat:
Beruska schreef:
Ik maak er ook een appeltaart in en het enige nadeel wat ik kan bedenken is dat de taart dan een ovale vorm heeft maar over de smaak valt het niet te twisten!
hoi,
dit zijn het soort reacties waar ik met mijn vraag: "wie heeft een remoska" op hoopte. Al die informatie op de producentensites ziet er natuurlijk prachtig uit, maar ik was toch heel benieuwd naar gebruikerservaringen.
bedankt allemaal voor de reacties, ik denk dat ik er in de vakantie een ga aanschaffen. ik neem nl. graag culinaire souveniers mee.
groetjes,
tonia
tonia is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 16-03-06, 15:11   #22
VIP Lid

Elly's avatar

Nationaliteit:
Lijkt ons een erg handig apparaat, weet iemand wat een Bravoska ongeveer kost ? Wij gaan in mei naar Tsjechië en willen er dan wel een aanschaffen.
Elly is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 16-03-06, 15:26   #23
Legende

Vašek's avatar

Nationaliteit:
Citaat:
Elly/ Arno schreef:
Lijkt ons een erg handig apparaat, weet iemand wat een Bravoska ongeveer kost ?
Het hangt af van de maat die je wilt hebben, ergens tussen 2.500 en 3.000 kronen.
Vašek is offline   Bericht citeren in antwoord
Antwoord

Onderwerp-opties

Berichtregels