![]() |
|
|
#41 |
|
Legende
|
bron : Prague Daily Monitor
http://www.praguemonitor.com/en/20/c...nal_news/1025/ vervolg onderzoek heeft het volgende boven water gehaald : er zit ook listeria in ge-importeerde gerookte zalm ! de bacterie werd gevonden in zalm geproduceerd in : Ierland en Noorwegen maar verpakt in Polen en Duitsland. de boosdoener : listeria.jpg |
|
|
|
|
|
#42 |
|
Legende
|
Nieuw geval van listeria bacterie
De gezondheids-inspectiedienst heeft een nieuw geval van mogelijk met listeria bacterie besmette hesp vastgesteld. Het vlees was te koop in een supermarkt van de Kauflandketen in Praag. Ongeveer 700 kg vlees is uit de winkelrekken gehaald en klanten werden verzocht gekochte vleeswaren gedateerd op 3 augustus niet te eten.
Inspecteurs zullen nu de producent Premium vleeswaren, die de vleeswaren leverde, verder onderzoeken. Listeria is potentieel gevaarlijk voor oudere mensen. Vorig jaar waren er 80 gevallen van infectie waarvan 14 met dodelijke afloop. radio.cz Zie ook idnes |
|
|
|
|
|
#43 |
|
Legende
|
Opnieuw listeria bacterieaangetroffen
Voedingsinspecteurs hebben opnieuw sporen van de listeria bacterie aangetroffen in broodbeleg. Het betreft "Šlehaná niva" van de firma Extim - profi uit Frýdek-Místek.
![]() novinky.cz extim-profi |
|
|
|
|
|
#44 |
|
Gast
|
Ik wordt hier niet vrolijk van. Als ik in Tsjechië ben, is één van de dingen die ik heel graag doe eten en vooral die dingen als kaas, worst, diverse broodsoorten en salmonide vissoorten op alle mogelijke manieren bereid.
En dan moet ik dit lezen! Dat wordt dan ongetwijfeld hongeren! Zeker als mijn lief dit onder ogen krijgt!!!! |
|