![]() |
|
|
#31 |
|
Forum Freak
|
Re: Het \"Groene\" drankje
Volgens mij klopt dat ook hoor Elke, in Nederland mag het weer verkocht worden.
Groet Corrie. |
|
|
|
|
|
#32 |
|
Pivonist
|
Ja, ja, in Nederland is inderdaad na een rechtzaak, aangespannen door een beheerder van een sluiterij, absint weer te koop!!!!! groeten van de nog niet groene Pivonist!!
|
|
|
|
|
|
#33 | |
|
Nieuw Lid
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#34 |
|
Actief Lid
|
Ik heb het gevonden hoor, ik zit er nu even lekker van te genieten, ik heb maar een fles meegenomen uit Tsjechie.
Het is: Božkov Peprmint Greetz Henk |
|
|
|
|
|
#36 |
|
Actief Lid
|
Hey barbie,
Ik wist niet dat het uit Pilzen kwam, maar ik moet zeggen dat het me zeer goed gesmaakt heeft, ik zal het ook eens wat vrienden laten proeven. Er zit trouwens 20% alcohol in en geen 70% zoals ik absinth... Zijn er nog meer lekkere drankjes uit Pilzen? ![]() Greetz Henk |
|
|
|
|
|
#39 |
|
Actief Lid
|
Ik heb hem hier staan die fles... Meegenomen uit Tsjechie na men laatste bezoek vorige week. Weet iemand of de dranken van Bozkov ook in een Nederlandse slijterij te vinden zijn?
Greetz Henk |
|
|
|
|
|
#40 |
|
Legende
|
Je moet de site die Jarka je aangaf eens doorlezen, ik heb er dit gevonden:
The number of countries where customers can enjoy the products of Stock Plzeò - Božkov is rising all the time. The company successful exports to European countries such as Slovenia, Finland, and Spain, as well as to countries further afield, such as Thailand and Vietnam. Anders stuur je een mailtje, alles is op hun site voorhanden. Groetjes... ![]() |
|
|
|