![]() |
|
|
#11 |
|
Actief Lid
|
Ik heb toevallig laatst gezien dat Tesco in Novy Smichov speciale diabetes artikelen verkoopt waaronder zuurkool.
Groet A3. |
|
|
|
|
|
#12 |
|
Super Lid
|
Koolzuurhoudend water is een prima basis. Mocht men hier smaak aan willen toevoegen is en sapcentrifuge een oplossing: sap dat alleen natuurlijke fruitsuikers kent. Uit vers fruit.
Daarnaast is een uitgebalanceerde voeding de sleutel tot aanpak van suikerziekte. En ik ben van mening dat je alles mag eten als diabeticus, mits je op het wanneer en de combinaties let. Je zult af moeten zien van het aangeleerde voedingspatroon, leren genieten van elk product op zich. |
|
|
|
|
|
#13 |
|
Nieuw Lid
|
frisdrank
Ik heb ook suikerziekte en kom al sinds 1989 in Tsjechië en drink altijd in onze vakantiehuis cola max of light en er zijn meer van dat soort light dranken prima geschikt voor diabetes.Gaan we uit eten drink ik altijd mineraal water,er is misschien niet zoveel keus als in Nederland maar er is genoeg en als je meer van sapjes houdt ga dan naar bv. de lidl in Tsjechië daar hebben ze ook multivitamine light de zelfde soort die ze hier ook verkopen prima geschikt voor suikerpatiënten.Dus succes!
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
Actief Lid
|
Wel opletten of er geen druivensap is toegevoegd, is ook suiker.
|
|
|
|
|
|
#16 |
|
Actief Lid
|
Ja dat is zo. Veel artikelen zijn zonder suiker maar hebben dan weer andere toevoegingen die slechter zijn dan suiker. Zelf probeer ik er altijd op te letten dat mijn man niet te veel koolhydraten eet,....maar ja mannen he?
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
Super Lid
|
misschien moet jij kijken bij de groene winkel artikelen
|