|
|
![]() |
||||||
|
|
Onderwerp-opties | In onderwerp zoeken | Weergave |
|
|
#12 |
|
Nieuw Lid
|
Nee, fernet kan mij niet echt bekoren.
Vaak als je lekker in een hospoda aan het zuipen ben, dan wordt er wel eens een rondje gegeven. In het begin toen ik nog met handen en voeten sprak, moest ik dat wel eens op drinken. Vaak wist ik al hoe laat het dan was en lag ig zo met mijn kop in de struiken. Nu spreek ik een aardig woordje Tsjechisch en kunnen ze de boom in met die prut ![]() Smaken verschillen gelukkig en dat kleurt de samenleving.
|
|
|
#13 | |
|
Nieuw Lid
|
helaas ook niet
Citaat:
Nog iemand suggesties??? ![]() |
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
Nieuw Lid
|
Toevallig naar aanleiding van dit topic een fles Fernet open gemaakt. Maar dit maal geen Citrus, maar de gewone. Nu vond ik deze helemaal niet lekker om puur te drinken, dus zou ik graag willen weten met welke drank ik de Fernet het beste kan mixen? Alvast bedankt!
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
Legende
|
|
|
|
#17 |
|
Actief Lid
|
Dit alles lezend, ben ik zeer benieuwd geworden naar dit drankje, fernet citron. Eigenllijk hoop ik dat het lijkt op "onze Fladderak" Dat is een Gronings drankje, ook met citroen, maar prijzig!!!
Kan ik volgend jaar een hoop mensen verblijden met een fles Fernet citron. De familie laten we thuis, hebben we nog meer ruimte! ![]() |
|
|
|
|
|
#18 | |
|
VIP Lid
|
Citaat:
|
|
|
|
|
#20 |
|
Actief Lid
|
Ik kan niet wachten!
Ik ben trouwens wel een bierdrinker dus ik zal me er niet aan te buiten gaan "gezien de terminale kater waaschuwing."Die heb ik eens gehad van 4 tequila's,.......en veel bier,......... brrrrr één dag ziek geweest. ![]() |
|
|
|
|
|