|
|
![]() |
||||||
|
|
Onderwerp-opties | In onderwerp zoeken | Weergave |
|
|
#41 |
|
Pivonist
|
Re: PIVO
Ahoy Jacques
als echte pivonist hier mijn top 3Breznak, kampioensbier 2003, heerlijk en het glijd naarbinnen , vooral in de omgeving noord Bohemen erg populair.Gambrinus, inderdaad ook een heerlijke smaak. Velko Popovicky kozel, ook dit gaat erin als pivo en heeft een schitterend etiket, met bovengenoemde pivo´s s´morgens geen probleem. Ik heb nog nooit slecht bier gehad in Tsjechie, aan Samson zat een aparte(maar geen vieze!)smaak. vr. gr. Macek. |
|
|
|
|
|
#42 |
|
Actief Lid
Nationaliteit:
|
Pivonist..,prachtig dat dit klinkt en glijdt veel beter dan pianist.
Tja Chodovar dat vind ik wel vies en laxerend.., niet normaal zeg. |
|
|
|
|
|
#43 |
|
Legende
|
Ustecky Breznak???
|
|
|
|
|
|
#44 |
|
Super Lid
Nationaliteit:
|
Ja Breznak is in Decinsko waar mn vader een
huisje heeft, erg populair. Hoe het smaakt, geen idee - drink al jaren niet meer ![]() |
|
|
|
|
|
|
|
#45 |
|
Legende
|
Březňák brouwen ze in Pivovar Velké Březno al vanaf 1628.
Persoonlijk vind ik Gambrinus beter smaken. |
|
|
|
|
|
#46 |
|
Pivonist
|
Vasek, Lobkowicz is ook heel lekker, maar inderdaad Gambrinus is voor mij net als Breznak perfect.
Kan jij mij vertellen hoe ik de Dakjes enz. boven de letters krijg. Dekuje en nazdravi. pivonist Macek. |
|
|
|
|
|
#47 |
|
Legende
|
</font><blockquote><font class="small">Als antwoord op:</font><hr />
Kan jij mij vertellen hoe ik de Dakjes enz. boven de letters krijg. [/ QUOTE ] Daar moet je Tsjechisch toetsenbord voor instellen. Dat is al diverse keren besproken. Zoek op: toetsenbord (alle Forums) en je ziet het van zelf. |
|
|
|
|
|
#48 |
|
Pivonist
|
Vacek bedankt, maar ik ben novy, weet je al de snelste route naar Pertoviche? ivm de crash is dit misschien misgegeaan. vr. gr. Macek
|
|
|
|
|
|
#49 |
|
VIP Lid
|
Pertoviche - ik kan deze naam niet in het atlas vinden, hoor, klinkt ook niet echt tsjechisch.
Bedoel je soms Petrovice, noordelijk van Olomouc? Als dat zo is, heb ik wel een route... |
|
|
|
|
|
#50 |
|
Legende
|
Ik vroeg het al Macek via PM. Ik ken Petrovice in Noord West Bohemen
|