|
|
![]() |
||||||
|
|
Onderwerp-opties | In onderwerp zoeken | Weergave |
|
|
#33 |
|
Lid
|
Re: PIVO
Da's inderdaad geen slecht idee. Wat dat betreft raak je nooit "uitgetest"
|
|
|
|
|
|
#34 |
|
Actief Lid
Nationaliteit:
|
Soms ga ik in Nl/B en D. op zoek naar Cesky Pivo.
Nog zaterdag kocht ik 2 flesjes Budvar in Aken 1.29 euro per flesje. Waar kun je het nog aantreffen en wat zijn de prijzen?? |
|
|
|
|
|
#36 |
|
Actief Lid
|
Diegenen met wie ik in Jihlava (darvandaan komt het) sprak hebben er niet zo'n hoge pet van op maar ik vond het uiterst prima: Jezek.
|
|
|
|
|
|
#37 |
|
Actief Lid
|
Ik denk dat Inetrbrew een groet invloed heeft op het aanbod van internationale biertjes. Afgelopen zomer zat in Leberec op een terras onder een joekels grote Hoegaarden parasol. Ook Stella Artois, Heineken en Grolsch zie je steeds meer in CZ.
Andersom zullen merken als Gambrinus, Budvar en Pilsner Urquel steeds makkelijker verkrijgbaar worden in Nederland en Belgie. |
|
|
|
|
|
#39 |
|
Actief Lid
Nationaliteit:
|
Laura dan heb je tenminste ECHTE smaak.
|
|
|
|
|
|
|
|
#40 |
|
Legende
|
Plzensky Prazdroj confirms its leadership as Czech beer producer and exporter
Pilsen, Alexej Bechtin, 28.01.2004 http://www.prazdroj.cz/eng/media/51.php Domestic sales in 2003 exceed 8 million hectolitres of beer Plzensky Prazdroj, a. s., the Czech beer industry leader, achieved total beer sales of 9.5 million hectolitres in calendar year 2003, a year-on-year increase of 6 per cent. The Company’s domestic beer sales increased by 3.6% over the prior year, in line with expectations, and exceeded 8 million hectolitres for the first time in the Company’s history. Plzensky Prazdroj’s brands also confirmed their leading positions in the Czech export market. Overall foreign sales surged 20% to 1.5 million hl, driven principally by Pilsner Urquell and Velkopopovicky Kozel in both export and licensed markets. |
|
|
|