![]() |
|
|
#174 | |
|
Actief Lid
|
Citaat:
![]() Laatst aangepast door HeiDi; 14-12-07 om 06:57. Reden: spelfoutje |
|
|
|
|
|
|
#175 |
|
Legende
|
Voor zij die nog geen favoriete Tsjechisch bier hebben of niet weten wat er zoal te krijgen is, plaats ik even deze link: www.pivovary.info
Veel lees- en kijkplezier. En niet te veel kwijlen, hou een dweil bij de hand. ![]() |
|
|
|
|
|
#176 |
|
Nieuw Lid
|
Ik ben net terug uit Tsjechie en heb 60 halve liters Staropramen op voorraad. Hellaas ben ik de helft al weer kwijt aan familie die ik dit heerlijke bier beloofd heb. De volgende keer moet maar met een grotere auto die kant op gaan.
![]() |
|
|
|
|
|
#177 |
|
Actief Lid
|
Pivo Pivo
Bier word gedronken uit de fles punt uit .....
en niet uit hollandse kinderglaasjes ,en zeker geen tree of plastic flessen rommel... je gaat naar je lokale dealer, laat daar wat kratten in je skoda superb . je prijst de man die die wagen heeft ontworpen (wat een kofferbak). thuis gekomen gaan de flessen in een emmer , die word onder de stroomende bron gezet.(6graden zomers en s,winters) en zo drink ik mijn bier ,lekker uit zicht makkelijke kruk voor op te zitten en te kontroleren of ik naar bed moet. in mijn tuin ,lekker rustig vlak bij de beek ook makkelijk.... en wat voor merk ik drink, dat is helemaal niet belangrijk die etiketten laten allemaal los met mijn koel systeem ![]() ![]() proost |
|
|
|
|
|
#178 |
|
VIP Lid
|
En ik mag aannemen, dat de doppen niet de tijd krijgen om te gaan roesten?...
Char. |
|
|
|