![]() |
|
|
#61 |
|
Volwaardig Lid
|
Hoi Freddy,
Dat niet, maar heb ik daar een keer een varjaardag party gezien. Helft van het restaurant gereserveerd en het eten was een droom Ze hadden het heel goed geregeld.Ik heb in Pravek vaak gegeten toen ik in Praag woonde, in hun restaurants in Praag 7, Praag 2 en Praag 5, en was altijd tevreden. Leuke atmosphere en lekker eten. Nu ben ik daar ongeveer 3 jaar niet geweest, maar ben van plan Pravek weer binnenkort te bezoeken. |
|
|
|
|
|
#62 |
|
Mijn favoriete restaurant?
Weet je dat nou nog niet? In Krasna Lipa. Daar komen mensen die mij de verhalen laten vertellen. Het lijkt alsof er niets gebeurt, maar er gebeurt zoveel. Het eten is er overheerlijk. De eigenaar komt uit Kroatië, zijn vrouw uit Rusland. Drie weken geleden was hij jarig, Kroatische muziek klonk in de avond. Een vrouw van rond de vijftig begint te dansen, ik sta op en dans mee. Hartstochtelijke muziek. Zij werd 18, ik werd 20 jaar oud. We hebben de sterren van de hemel gedanst. Eeuwig jong waren we. Vlammende lichamen. Al de energie dansten we eruit. Krasna Lipa............... Krasna Lipa, hoe kan ik je ooit bedanken. |
|
|
|
|
|
|
#63 | |
|
Actief Lid
|
Citaat:
Maar ben erg druk met mijn werk,dus doe het alf ik ff de tijd heb. Mocht een ander al klaar zijn, dan ben ik dus ook geinterreseerd ![]() |
|
|
|
|
|
|
#64 | |
|
Actief Lid
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#65 |
|
Actief Lid
|
Andere kok mischien of ff slecht uitgevallen.
MAAR VOOR VEGETARIERS ZEKER EEN AANRADER. Zeer net restaurant,sfeer minder maar voor mij een topper wat kwalitijd en keuze betreft. cees |
|
|
|
|
|
#66 |
|
Actief Lid
|
Ons favoriete grill en steakhouse in Albrechtice www.countrysteak.cz/index_cz.php
Heel wat gasten en familie en vrienden zijn er de afgelopen jaren geweest,konstante kwaliteit en een goede kok die tevens eigenaar is,goede en vriendelijke bediening. Geheel gerenoveerd, gezellig en in cowboystijl ingericht,goede prijzen en vooral grote porties,heerlijke pivo en vino. De lososa na grilu is gewoon om je vingers bij af te likken,'s zomers eet je buiten op het overdekte terras en komt alle vlees en vis vers bereid van de buitenbarbecue die vlak voor je neus staat. Iedere week zijn wij daar dan ook te vinden Het is zelfs zo erg dat ze precies weten wat wij eten en drinken ![]() Laatst aangepast door Lubnik; 24-02-08 om 22:44. |
|
|
|
|
|
#68 |
|
Geroyeerd Lid
|
plak dit: obec lubnik, Albrechtice maar in het zoekvenster van mapy
|
|