![]() |
|
|
#41 |
|
Geroyeerd Lid
|
![]() Koffiehuis "POŠTA" "U wordt uitgenodigd in een Weens koffiehuis!" * interieur in de stijl van het tweede rococo* bj. 1892 * betegeling * gouden stucwerk * stijlmeubelen * een cultureel monument * Liberec, centrum, voortreffelijke keuken. |
|
|
|
|
|
#42 |
|
Forum Freak
|
In Rudnik-Arnultovice, Pension/Restaurace K http://www.penzionk.cz/nl/aanhef/
Al meerdere keren genoemd op dit forum. Het eten is er voortreffelijk. Aanrader > Labska Kaskada of elke willekeurige biefstuk op de kaart! |
|
|
|
|
|
#43 |
|
Super Lid
|
Motorest Pod Dubem.
Dit is een goed restaurant in Majdalena, een paar kilometer van Trebon. |
|
|
|
|
|
#44 |
|
Actief Lid
|
favoriete hospoda
Zoals velen van jullie al weten, verhuizen we binnen niet al te lange tijd naar onze vila in Hut'. We hebben daar vlakbij een fantastische Hospoda ontdekt. Ze serveren er heerlijk eten en bier natuurlijk, tegen een hele redelijke prijs. Ook organiseert men regelmatig thema-avonden, zoals een Tsjechische avond (alleen typisch Tsjechische gerechten), een Wildavond en treden er regelmatig leuke bandjes op.
Hospoda Ve Vrsich Zbytky 172 46825 Zasada Dit is de website. Laatst aangepast door PuNkEnStEiN; 19-02-08 om 12:44. Reden: Link naar website toegevoegd. |
|
|
|
|
|
#45 |
|
Actief Lid
|
Wij hebben ook lekker gegeten in een nieuw Vietnamees restaurant achter in de winkelstraat van Vrchlabi aan de linkerkant (langs het winkeltje met auto-onderdelen). Het was voorheen een kledingwinkel.
|
|
|
|
|
|
#46 |
|
Lid
|
ik heb er ook meerdere maar restaurace U Marianskeho Obrazu vind ik erg goed, hebben ook een engelse kaart en zitten altijd vol locals.
best iets vroeger of later gaan als gebruikelijk, praag 3. in praag 10 restaurant Neklid, ook erg goed en ook betaalbaar. wel wat duurder maar zeer de moeite waard vind ik Aromi. zit vaak vol met busladingen toeristen, altijd livemuziek en van te voren reserveren. vlees wordt op de grill in het restaurant gemaakt U Pastyrky. als ik in mei weer in praag ben ga ik er zeker weer naar toe. een tip die ik ook wil gaan uitproberen, is restaurace Bredovsky dvur , praag 1, de straat achter het Wenceslas Square als het ware bij mcdonalds de hoek om. bij iemand bekend? ze verkopen ook ongepasturiseerde Pilsner Urquell. |
|
|
|
|
|
#47 |
|
VIP Lid
|
Wij eten als we in Studenec zijn regelmatig bij U Kostella (aan de doorgaande weg, en zoals de naam al zegt naast de kerk). Een eenvoudig restaurant, maar gezellig en lekker. En als bijkomend voordeel voor ons, lopend te bereiken. Dus geen problemen vanwege de pivo's!
|
|
|
|
|
|
#48 |
|
Forum Freak
|
|
|
|
|
|
|
#49 |
|
Moderator
|
Hij's leuk! |
|
|
|
|
|
#50 | |
|
Volwaardig Lid
|
Citaat:
Steakhouse Green Pepper , Heydukova 101, Písek Restaurace U Zlatého býka Kocínova 136 397 01 Písek-Budějovické Předměstí |
|
|
|
|