![]() |
|
|
#81 |
|
Actief Lid
|
Hallo Kukel, hoe heet dat restaurant in Krasna Lipa?
|
|
|
|
|
|
#82 |
|
Super Lid
|
Laatst aangepast door PuNkEnStEiN; 09-04-08 om 14:16. Reden: Website toegevoegd. |
|
|
|
|
|
#83 |
|
Lieve meid,
Ik geen idee! Er is maar een restaurant in Krasna Lipa en is daarbij gelijk het beste restaurant. Van de hele streek bedoel ik dan. Gewoon om het lekkere eten, de mensen die er komen, lekker beloopbaar vanuit mijn huis door de bergen, de contacten met dorpelingen en natuurlijk voor het overheerlijke bier! Als je in de buurt bent kom dan even langs om een kopje koffie bij ons te drinken. Als ik er ook ben natuurlijk. Groet van Kukel. |
|
|
|
|
|
|
#86 |
|
Moderator
|
Aha, gelukkig maar!
![]() Maar in dat geval, om te voorkomen dat allerlei hongerigen de verkeerde kant oprijden: over welke Krasna Lipa heb jij het dan? |
|
|
|
|
|
#88 |
|
Moderator
|
Juist ja, da's duidelijk.
![]() |
|
|
|
|
|
#89 |
|
VIP Lid
|
Kukel, je hoeft niet zo te schreeuwen hoor!!
Bovendien levensgevaarlijk in de bergen!!... Lawines en zo!!!.. HET ERTSGEBERGTE HET ERTSGEBERGTE ERTSGEBERGTE GEBERGTE ERGTE Mooie echo, daar!!... Char. |
|
|
|
|
|
#90 |
|
Jullie hebben gelijk, ik zal niet meer schreeuwen.
Maar het Ertsgebergte is zo mooi. Een beetje onderbelicht. Het is een gebied voor rustzoekers, natuurliefhebbers en cultuur. En restaurants natuurlijk. Daar ging dit topic tenslotte over. Dus beste mensen, een vakantiebestemming zoeken? Kom naar het Ertsgebergte. Maar liever niet met zijn allen tegelijk, want dan wordt het onrustig en de restaurants ietwat te vol. |
|
|
|
|