![]() |
|
|
#51 |
|
VIP Lid
|
Vond ik ook goed maar de laatste keer hebben we bedorven carppacio gehad en ga ik er voorlopig niet meer heen!
![]() Laatst aangepast door paula; 19-02-08 om 18:24. |
|
|
|
|
|
#52 |
|
Volwaardig Lid
|
Hotel restaurace "U Žida" in Krupka, als je binnenkomt is links het restaurant en rechts een hele gezellige kroeg!
http://www.hotel-u-zida.cz-ubytovani...rusne-hory.htm Laatst aangepast door Fam. Veen; 19-02-08 om 21:59. |
|
|
|
|
|
#53 |
|
Volwaardig Lid
|
Mijn gedachten gaan o.a. naar www.trautenberk.cz in Studenec hoewel ik zojuist tot mijn vreugde nog een ander adres in Studenec lees.
Veel plezier en lekker gegeten deden we ook bij www.angus-farm.cz aan de Przska 23 te Plzen. |
|
|
|
|
|
#54 |
|
Actief Lid
|
INderdaad erg lekker, dit restaurant maakte jaren geleden al indruk op me. Kreeg spruitjes op mijn bord....... heerlijk
|
|
|
|
|
|
#55 |
|
Legende
|
het restaurant van hotel "U Beranka" in Nachod, daar hebben ze een overheerlijke biefstuk-stroganov. in geen jaren dit gerecht zo lekker gegeten als hier.
in nederland maken ze de saus tegenwoordig van de basis-roux die ze voor alle sausen (mis)gebruiken. dus hier bestel ik het nergens meer. |
|
|
|
|
|
#56 |
|
Moderator
|
|
|
|
|
|
|
#58 |
|
VIP Lid
|
lekkere gerechten in U josefa(in Cihelna in pardubice),leuke volkskroeg met redelijk uitgebreide kaart.
en de niet te versmaden hamburgers U charlieho op de trida miru in pardubice uiteraard. Men record vorige week was een stuk of zeven en een uurke of twee.... uiteraard met een pivo derbij. Per stuk worden ze zelfs bijna niet verkocht,iedereen die er binnenkomt neemt er minstens enkele,en zeggen dat die mcdonalds 50 m verder is ![]() |
|
|
|