![]() |
|
|
#21 |
|
Super Lid
|
Wij hebben nog wel een aantal favorieten, maar aangezien die vrij klein zijn en dus een grote aanloop niet aankunnen, vertellen wij die meestal persoonlijk.
|
|
|
|
|
|
#23 |
|
Actief Lid
|
favoriete restaurant
Rodinný penzion U Krakonoše
Bobr 34, Žacléø, 542 01 www.ukrakonose.cz Heel gezellig en prima restaurant Barend |
|
|
|
|
|
#24 | |
|
Legende
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#26 |
|
Actief Lid
Nationaliteit:
|
Ik heb er drie die ik wil benoemen:
U Kastanku Senohraby u Prahy (Verbouwde garage, leuk spontaan stel, heerlijk knus en een zaaaalige Tsjechische keuken). Pizzeria Toro Aan het hoofdplein in Benesov u Prahy Gezellig!!! (En lekker ook nog!) En in Praag het pastarestaurant Ambiente in de Celetna (is een keten, maar juist deze beveel ik aan om alles: Perfect eten, goede wijnen, leuke ambiance, niet goedkoop, maar zeker niet te duur). ![]() |
|
|
|
|
|
#27 |
|
Super Lid
|
Klandizie krijgen ze nu al genoeg en als wij het aan onze gasten persoonlijk meedelen nog meer. Je hoeft je dus echt geen zorgen te maken.
|
|
|
|
|
|
#28 |
|
VIP Lid
|
|
|
|
|
|
|
#29 |
|
Actief Lid
|
Restaurant ''Na spici''
vanaf Nova Paka richting Spindleruv Mlyn en dan bij de afslag naar Vrchtlabi een Geel restaurant het ziet er misschien niet uit maar is geweeeeldig lekker!!! |
|
|
|
|
|
#30 |
|
Super Lid
|
bijna alle restaurants zijn wel goed. de enige die niet goed is licht in het dorpje ledecko ofzo. en het is het hotel daar. het is daar veelste zout.
|
|
|
|