![]() |
|
|
#11 |
|
Goede restaurants?
Er is er maar eentje. Daar waar aan de stamtafel alle wereldproblemen behandeld worden en tot een oplossing komen. Daar waar de vaste stamgasten hun eigen bierglas hebben. Daar waar de menukaart een indicatie is, wil je wat anders? Ook goed, of anders te bestellen voor de volgende dag. Daar waar je altijd een blijk van herkenning krijgt. Daar waar ze vragen wanneer je, bij afscheid, weer in Tsjechie komt. Daar waar de porties groot en lekker zijn. Daar waar het bier schuimt en de wijn wit of rood is. Daar waar in de winter het behaaglijk warm is en de knoflooksoep wonderen verricht in je lichaam. Daar waar je zomers lekker buiten zit. Daar waar het tussendoortje, topinka, je doet besluiten om nooit meer weg te gaan. Dat restaurant is er. In het centrum van het dorp. KRASNA LIPA! |
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
Super Lid
|
als je in jetrichovice bent ga dan zeker eten bij het restaurant die ene grote tuin heeft. het is geloof ik een soort hotel ik weet niet meer hoe het heet. of ga eten bij het pension want erg op een gewoon woonhuis lijkt, daar is eht namelijk erg gezellig.
ik heb gezocht via mapy welke restaurants het zijn. het zijn onderstaande: www.jeloma.webpark.cz/restaurace.htm www.svycarskydvur.eu |
|
|
|
|
|
#14 |
|
Super Lid
|
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
Geroyeerd Lid
|
Je favoriete restaurant of kroeg in Tsjechië
Op aanraden van Punk en op verzoek van mij.
Iedereen zou misschien wel van dat ene restaurantje willen genieten, dus laat de adresgegevens en bijzonderheden hier maar achter. |
|
|
|
|
|
#16 |
|
VIP Lid
|
Ons stamcafe is al een paar jaar U Reineru in Pisek.
Eten is goed maar niet bijzonder, maar de sfeer is er goed. U Reineru Heydukova 98 Pisek Laatst aangepast door paula; 18-02-08 om 10:58. |
|
|
|
|
|
#18 |
|
Actief Lid
|
Pod Limpou ,
Dolní nám. 43, Olomouc |
|
|
|
|
|
#19 |
|
Super Lid
|
Pizzeria Verde Rosa in Harrachov (ook heeeerlijke salades)
|
|
|
|
|
|
#20 |
|
Volwaardig Lid
|
http://www.pravek.cz/ (site ook in het engels)
Ze hebben meerdere restaurants in Praag en het eten en atmosphere is altijd top. |
|
|
|