![]() |
|
|
#81 |
|
Actief Lid
|
Wij blijven bij Drevenka,in de vakantie 3 of 4 keer gegeten en elke keer prima.
Spekstube wel een lekkere spies gegeten,maar de sfeer is toch heel anders en een stuk duurder. Ook bij Harmonie was het goed eten. |
|
|
|
|
|
#82 |
|
Nieuw Lid
|
Hoi Doni, dank je, ze staan er allemaal al bij tussen als het goed is.
Laatst aangepast door uitzetter; 18-08-07 om 17:08. |
|
|
|
|
|
#83 |
|
Actief Lid
|
Uitzetter bedankt voor de lijst, ik heb deze gelijk vastgelegd in mijn computer!!!
Heb ik wat te doen volgend jaar ![]() Jan, deze lijst uitprinten en op Papillon ophangen??? Laatst aangepast door doni; 18-08-07 om 17:03. Reden: aanvulling |
|
|
|
|
|
#84 |
|
Volwaardig Lid
|
Pension Baron in Dolni Dvur was ook perfect eten! Dit is Vrchlabi uitrijden richting Dolni Lanov. Maar dan i.p.v. rechtsaf naar Dolni Lanov ga je linksaf naar Dolni Dvur. We hebben hier 3x heerlijk gegeten. Je kunt hier volgens de kaart ook met 2 of meer personen fonduen, maar dat kun je dan beter van te voren aangeven want toen wij dit gewoon spontaan wilden verontschuldigden ze zich in alle toonaarden dat ze hiervoor niet alles in huis hadden.
|
|
|
|
|
|
#86 |
|
Legende
|
Zo te zien is de lijst intussen lang genoeg.
Laat de andere goede adressen maar achter of anders stikt het daar binnenkort ook van de Nederlanders. Groter lettertype voor de tabel zou wel beter leesbaar zijn. |
|
|
|
|
|
#87 | |
|
Moderator
|
Citaat:
![]() |
|
|
|
|
|
|
#88 |
|
Nieuw Lid
|
Pension Baron,
Wij zitten op dit moment voor de caravan met draadloos internet op Camping Euro-Air in Vrchlabi!!!
Hadden even het forum bekeken met wat restaurant adviezen. Gekozen voor Drevenka. Zit hier bijna om de hoek. Jammer genoeg bleek hij op maandag gesloten te zijn!! Toen even terug gereden naar Pension Baron. Forel en zalm besteld. We hebben gesmikkeld!!! Hier hopen we zeker deze week nog een keer naar toe te gaan. Menulijst ook in het Duits. Een praatje met de kok gemaakt, ook in het Duits. Zéér vriendelijke bediening. De hoeveelheden zijn geen massa's maar de kwaliteit was geweldig!! En de prijs viel ook erg mee. ( Ckr 470,00 Dochterlief had spaghetti en incl. drankjes.) ![]() |
|
|
|
|
|
#89 | |
|
Actief Lid
|
Citaat:
|
|