![]() |
|
|
#33 |
|
VIP Lid
|
Kerstavond is DE kerstavond voor de Tsjechen. Veel restaurants zijn dan gesloten. Eerste kerstdag is ook alles dicht en tweede kerstdag is in Tsjechië onbekend.
|
|
|
|
|
|
#34 |
|
Forum Freak
|
Ik zou het zo ook even niet weten in welk restaurant je kunt gaan eten op kerstavond of 1e kerstdag, je zegt dat je er al verschillende malen geweest bent, misschien kun je dan wat restaurantjes bellen om te vragen en te reserveren.
Rookvrije restaurants ben ik hier in de buurt nog niet tegengekomen, wel hebben ze vaak een gedeelte met een aantal tafeltjes waar niet gerookt mag worden, maar een afgesloten gedeelte is het meestal niet hoor. |
|
|
|
|
|
#36 |
|
VIP Lid
|
Eigenlijk kun je in elk restaurant in Tsjechie vegetarisch eten......dus ook in en om Vrchlabi
eet smakelijk, vooral smazeny syr is heerlijk!!!!! Akkelien |
|
|
|
|
|
#37 | |
|
Legende
|
Citaat:
Dit schreef Jan Nijdam er eerder over: "Je zou zeggen dat het een soort McDonald's is, maar eigenlijk is het een motorest. We zijn er geweest. Het ziet er leuk uit. We hebben er niet echt gegeten, maar ze hebben de kaart van een echt restaurant." Ps Ligt aan de rotonde om richting Spindl te rijden. |
|
|
|
|
|
|
#38 |
|
VIP Lid
|
o das leuk freddy die link,onze dochter is ook vegetarisch dus we gaan er zeker eens even lang
heb de foto's van dit restaurant nog eens even bekeken,en de beschrijving van de rotonde freddy,en volgens mij zijn wij hier vorig jaar eens langs gereden. wij kwamen uit de richting van bozkov(jilemnice) en wilden toen naar Herlíkovice dan kom je er zeker langs toch ??? |
|
|
|
|
|
#40 |
|
VIP Lid
|
ja das zeker,alleen is het leuk om steeds wat anders te proberen en te bekijken,heb toen niet het idee gehad,en vondt het er volgens mij ook niet zo uit zien dat je daar iets kon eten.
dit jaar gaan we zeker |
|
|
|