![]() |
|
|
#142 |
|
Nieuw Lid
|
Herman
Hoi,
Ben gisteravond bij Herman in Rudnik wezen eten. Prima prijs/kwaliteitverhouding. En vriendelijke bediening. ![]() Helaas morgen alweer naar huis....... Gr. Tom |
|
|
|
|
|
#143 |
|
Actief Lid
|
Uit ervaring weet ik dat bij Herman de kwaliteit nog al eens verschilt, in 2005 hebben we er erg goed gegeten, maar de laatste keer vonden wij het iets minder (wel goed maar niet bijzonder ) Misschien was de kok ziek?
Ik heb wat restaurants in het reuzengebergte verzameld op mijn website...... met onze eigen ervaringen en foto's erbij (voor de liefhebber of nieuwsgierige onder ons ) |
|
|
|
|
|
#144 |
|
Actief Lid
|
|
|
|
|
|
|
#145 |
|
Moderator
|
Bij die Mexicaan op de hoek of bij die andere waar CArien niet gegeten heeft?
![]() |
|
|
|
|
|
#146 | |
|
Nieuw Lid
|
Citaat:
Ik heb de Mexicaan vorig jaar pas aan het eind van mn vakantie ontdekt en vond het erg jammer dat ik er niet eerder heen was gegaan. Het eten was GEWELDIG! Zo goed dat ik dit jaar weer een paar daagjes Vrchlabi ga meepakken, alleen omdat ik daar nog een keer wil eten! Spekstube: zoals velen hier vond ik het eten veel te vet. Kinderen kunnen er echter heerlijk spelen. Bediening was traag (en het was niet eens druk) maar wel vriendelijk. Sporthotel: goed eten, verschrikkelijke bediening. Ze wilden zelfs geen taxi voor me bellen omdat men daar "geen nummer van had" Daar zien ze mij niet weer dus. |
|
|
|
|
|
|
#147 |
|
Nieuw Lid
|
Eten in Vrchlabi
Wij zijn net terug van de vakantie 2 weken in Vrchlabi en hebben diverse restaurants bezocht die hier aangegeven waren.
Ik heb wat aanpassingen te melden. Het klooster dat gemeld stond in Dolni brana is geen klooster maar een burgt uit 1870 en het staat in Horni Branna Restaurant Zamecka PSC 512 36 Obecni urad a Pamatnik J.A. Komenskeho tel; 0432/8431 Even de andere kant op. p.s Het kruiwagentje vlees was geweldig. Als je wel richting Dolni Branna gaat net door het dorp heen zie je een bord staan Texas Ranche 1e weg links richting Horni Kalna. dan ongeveer 400 meter aan de rechterzijde. daar kun je lekker eten. Echt een aanrader!!!!!!!. Gezellig,Nederlandse Kaart en kleine prijzen. Bij de spekstube hebben we 1e maal gegeten en het was goed 2e x was de patat hard en koud en toen we dit melde werd het wel even opnieuw warm gemaakt dus nog harder. de mexicaan was in het plaatsje zeer goed en vriendelijk. De bierbrouwerij net 6km door Vrchlabi was werkelijk niet vriendelijk en het eten was smaakloos en groente zoals gemeld?????? De Italiaan tegen over het markt plein was goed maar onvriendelijk. Wij hebben een fijne vakantie gehad en ik hoop dat er mensen zijn die wat aan deze informatie hebben. |
|
|
|
|
|
#148 |
|
Volwaardig Lid
|
Hebben jullie mogelijk een adres van dit restaurant? Ik ken het niet en via google kon ik niets vinden. Ik wil het bij mijn volgende bezoek graag uitproberen.
|
|
|
|
|
|
#149 |
|
VIP Lid
|
Na een druk seizoen vandaag even een tochtje gemaakt. Lekker met de cabrio met open kap naar Splindruv Mlyn. De rodelbaan bekeken en ook even genoten van het uitzicht op een terras in Benecko. Daar bij een grillrestaurant gegeten. Kleine porties, maar wel lekker. Normaal staat er palatschinken op de kaart, maar bij de nagerechten stond op de Duitse kaart omelet met ijs. Zal wel hetzelfde zijn, maar ook de palatschinken stond vermeld. Je raadt het al : het was dus toch echt een omelet met ijs en vruchtjes. Een vreemd nagerecht, maar het smaakte toch wel.
|
|
|
|
|
|
#150 |
|
Lid
|
|
|