![]() |
|
|
#121 |
|
Nieuw Lid
|
Ik ga in februari weer naar Procesne ,ga het toch maar weer proberen!
We kunnen er naar toe lopen , kunnen we ook een Becerovka ( mijn man ) en een lekker biertje drinken . Er zijn veel goede restaurants daar in de buurt , we proberen ze allemaal uit!!Hoef ik lekker niet te koken !! Kennen jullie de knoflooksoep en de zuurkoolsoep ,deze zijn erg lekker en bijzonder !! |
|
|
|
|
|
#122 |
|
VIP Lid
|
Dan zullen we jullie waarschijnlijk daar wel een keer zien.
|
|
|
|
|
|
#123 | |
|
Actief Lid
|
Citaat:
zo gezegd zo gedaan> maar het viel ons dus mee, zouden er zo weer heen gaan!!!! ![]() |
|
|
|
|
|
|
#124 |
|
Volwaardig Lid
|
Het valt en staat misschien denk ik ook gewoon wie er in een bepaalde periode "dienst" doet in de keuken en de bediening. Ik hoor ook best regelmatig positieve berichten en wellicht hadden we het die keer gewoon slecht getroffen met de bezetting. Wellicht dat we het de komende zomervakantie nog eens een keertje proberen, want je kan er wel heerlijk buiten zitten 's zomers en ook leuk voor de kinderen dat ze wat kunnen rondrennen in dat speeltuintje. Alleen neem ik dan wel iets anders dan zo'n poot!
![]() |
|
|
|
|
|
#125 |
|
Actief Lid
|
mee eens, zou ik ook doen haha ik lust dat dus ook niet.............
smaken verschillen ![]() |
|
|
|
|
|
#126 |
|
Nieuw Lid
|
Wij hebben in de eeste week van februari ook een aantal keren in Vrchlabi gegeten.
Wij hadden een appartement gehuurd in de Zamecka park. Dat is achter het dorpsplein waar de IT aan zit. We hebben een keer pizza gehaald tegen over het dorpsplein. 2 maal hebben we in de brouwerij gegeten op de splitsing naar Spindl. Dat was goed maar niet bijzonder. Wel 2 hele leuke obers die het de kinderen erg naar de zin maakte. Zew spreken daar goed duits. 1 x hebben we gegeten in Hotel Gendorf. Dat ging ook wel maar wederom niet super. En 1 keer in het hotel tegen over het plein. Ik weet de naam niet meer ( met die mooie zonnekappen ) De Italiaan aan het begin van de hoofdstaat hebben we ook gehad. Snelle bediening...verder prima gegeten in Vrchalabi. |
|
|
|
|
|
#127 |
|
VIP Lid
|
Volgens mij is dat hotel Labut. Het restaurant heeft nu een andere naam.
|
|
|
|
|
|
#128 |
|
Nieuw Lid
|
Hoi Jan,,
Ja dat klopt Labut was dat. Heeft Jorik een leuke vakantie gehad. Laatst aangepast door PuNkEnStEiN; 14-02-08 om 06:52. Reden: Off-topic over skiën verwijderd. |
|
|
|
|
|
#129 |
|
Actief Lid
|
|
|
|
|
|
|
#130 |
|
Nieuw Lid
|
Nee dat is niet de naam waar wij gegeten hebben.
De Mexicaan zit op de hoek van de Zameka. Daar hebben we in iedergeval niet gegeten. |
|
|
|