|
|
![]() |
||||||
|
|
Onderwerp-opties | In onderwerp zoeken | Weergave |
|
|
#61 |
|
Nieuw Lid
|
Betaalbaar uit eten in Praag
Van 1 t/m 7 juli ga ik op vakantie naar Praag. Helaas kan ik minder uitgeven dan de bedoeling was, daar ik vorige maand werkloos ben geworden. Maar ook met minder inkomen laat me niet uit het veld slaan, en ga ik gewoon zoals gepland naar Praag. Mijn vraag is dan ook waar in Praag kun je betaalbaar en goed eten? Uiteraard zou het leuk zijn als het een typisch Tsjechisch restaurantje zou zijn, want Zigeunerschnitzels mit pommes kan ik hier in de omgeving ook volop eten in de restaurants
Bovendien is het een sport om met weinig toch een volwaardige vakantie te kunnen vieren! |
|
|
|
|
|
#62 |
|
Actief Lid
|
lekker eten voor minder.
Alleereerst welkom,
Kijk eens op de site van restaurants in praag, misschien vind je daar iets wat je aanspreekt. Met vriendelijke groeten van, Patrick Kroon uit Waalwijk. Succes, en laat me weten of je iets hebt gevonden. |
|
|
|
|
|
#63 |
|
Lid
|
"gewoon" eten voor een schappelijke prijs in het centrum:
restaurace Amos |
|
|
|
|
|
#64 |
|
Moderator
|
Zo is dat, Citron. Prima restaurantje, vroeger echt goedkoop, tegenwoordig goed betaalbaar (d.w.z.: voor Nederlandse begrippen zéér goedkoop en naar Tsjechische maatstaven kielekiele).
Bij Amos heb ik de afgelopen 10 jaar menig smakelijk maaltje (met bijbehorende pivo) weggewerkt. Ben er helaas de afgelopen twee jaar niet meer geweest. Aanradertje daar voor knoflooketers was (is?) altijd de kip Mexico. Hier wordt er overigens nog meer gemeld over restaurant Amos. |
|
|
|
|
|
#66 | |
|
Actief Lid
|
Citaat:
Veel geluk Rena |
|
|
|
|
|
|
#67 |
|
Actief Lid
|
Ergens op het forum ben ik aan onderstaande link gekomen van een restaurant.
Kan iemand me er iets over vertellen? wat voor een soort restaurant is het? Welke soort gerechten enz? http://www.neklid.com/index.html Alvast bedankt ![]() |
|
|
|
|
|
|
|
#68 |
|
VIP Lid
|
ik kan niet zo goed tsjechies lezen, maar via de site kan je de menukaart bekijken. en zo te zijn kun je er best lekker eten. en is het een goede prijs.
en je kan er pasta's eten. en verder verschillende vlees dingen. ik zie volgens mij vaak kip staan. |
|
|
|
|
|
#69 |
|
Lid
|
ik ben er in november een paar keer geweest en vond het erg goed.
ze hadden er volgens mij ook een engelstalige menukaart. met de tram vanuit francouzska ben je er zo. als ik begin mei weer een weekje in praag ben, zal ik hier zeker weer een keer gaan eten. |
|
|
|