![]() |
|
|
#51 |
|
Moderator
|
Leen, ken jij toevallig dit restaurant: U Ztracenych Klicu? Niet al te ver van jouw huis: Lumirova 23, Praha 2.
Ik kwam dit restaurant tegen via de TomTom , vond vervolgens de website en het ziet er keurig en betaalbaar uit. Dus nu ben ik nieuwsgierig. ![]() |
|
|
|
|
|
#53 |
|
Actief Lid
|
Moet je Semabyte eens vragen, die woont in Praag en kan je vast verder helpen.
|
|
|
|
|
|
#55 |
|
VIP Lid
|
vrij wel alle restaurants buiten het centrum maarzelfs in het centrum genoeg restaurants waar geen of weinig touristn komen. Loop gewoon is een stillere straat in en je komt ze tegen. Let vooral op of het er rond het middaguur druk is, dat zegt wat over de kwaliteit!
P |
|
|
|
|
|
#56 | |
|
VIP Lid
|
Citaat:
Heb er alleen nog nooit gegeten. |
|
|
|
|
|
|
#57 |
|
Lid
|
een van mijn favorieten restaurants is deze in praag 3
uitstappen metro jiriho podebrad en dan een stukje lopen zit zo goed als altijd vol met voornamelijk tsjechen ze hebben ook een engelstalige menukaart http://www.umarianskehoobrazu.cz/ |
|
|
|
|
|
#58 |
|
Legende
|
Dit is vlakbij de televisietoren!
|
|
|
|
|
|
#59 |
|
Lid
|
ja dat klopt. iets verderop heb je ook een heel betaalbaar restaurant, u houdku. zitten vaak veel studenten.
heel betaalbaar, in de borivojova straat, nr weet ik niet meer. aan de kant van riegrovy sady park loop je borivolova in en een paar deuren verder aan de linkerkant is het. qua smaak vond ik het niet perfect, maar qua prijs wel erg goed. Laatst aangepast door PuNkEnStEiN; 15-01-08 om 12:43. Reden: Even wat leestekens toegevoegd; dan begrijpen anderen het ook. ;) |
|
|
|
|
|
#60 |
|
Pivonist
|
Ik heb ooit is logies gehad in de wijk Krc. Daar was een vetleren tent, hoofdzakelijk bezocht door ketelpakken. Het eten? Voortreffelijk, vooral de kipfilet met kaas heb ik nergens meer zo goed kunnen vinden. De prijzen waren afgestemd op de ketelpakken, nou dan weten we het wel!
|
|
|
|