|
|
![]() |
||||||
|
|
Onderwerp-opties | In onderwerp zoeken | Weergave |
|
|
#11 |
|
Actief Lid
|
Re: Restaurants en meer in Praag
het interieur in dit restaurant (Flambée) is trouwens ontworpen door de bekende Zwitserse designer P. Stark.
Inderdaad lekker (vooral de licht gekruide tonijnfilets met rode wijnsaus en shi-také's) maar inderdaad vrij prijzig en nogal internationaal. |
|
|
|
|
|
#12 | ||
|
Moderator
|
Citaat:
Citaat:
|
||
|
|
|
|
|
#13 |
|
Super Lid
|
Leuke tips!
Zelf heb ik de neiging om iedere keer in Praag weer de vaste adressen te bezoeken - nostalgie en sentimental reasons. Maar die middeleeuws-achtige gelegenheden wil ik ook eens proberen. Enne die Flambee.cz is wel erg duur, EUR 90 per persoon.. dan krijg ik gelijk huisarrest van m'n Praagse schoonmoeder als ik dat opbiecht... |
|
|
|
|
|
#14 |
|
Actief Lid
|
tsjonge jonge wat een info, ik ga alles eerst maar eens kopieren en plakken in een word document zodat ik het op mijn gemak kan lezen.
Allen bedankt voor de info en met name Miloš ![]() |
|
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
Lid
|
Een paar keer in U Cerneho vola geweest, zwart bier en knoflooksoep, geweldig lekker.
Elke keer weer ontmoet ik hier leuke mensen. Kale houten banken en tafels en steeds de bierspetters in je nek van de ober die voorbij komt met overvolle glazen. Ik besef wel dat het handig is als je hier een paar woorden tsjechisch spreekt. Je vindt het aan de Lorentanske namesti(vanuit het wachthuisje naar boven, links). |
|
|
|
|
|
#17 |
|
Volwaardig Lid
|
Heerlijk, weet ik gelijk waar te gaan eten deze zomer. Bedankt!
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
Moderator
|
Ga er maar gerust van uit dat jouw ervaringen niet juist zijn, rico.
Voor wie in Praag de moeite neemt om de achterafstraatjes buiten de toeristenroutes in te duiken, of voor wie net even buiten het centrum gaat, is er volop keus in lekker en goedkoop eten. |
|
|
|
|
|
#20 |
|
Super Lid
|
Het stikt er van. Overal. Zelfs in het centrum. Ik heb een paar vaste adresjes (oa in Liben en Smichov) maar kom er steeds weer nieuwe tegen.
De gewone buurtrestaurantjes waar de Pragenaar voor zijn bier en middagmaal gaat. |
|
|
|