![]() |
|
|
#31 |
|
Actief Lid
|
Dus dat het varkenssnuiten-soep is, dat klopt niet?
Ondanks de veronderstelling dat het dat was genoot ik toch altijd van die soep. Pens vind ik niet eens een onsmakelijk idee. Niks mis met pens. |
|
|
|
|
|
#32 |
|
Nieuw Lid
|
Koeienpensen soep.......
Nou, ik ken het wel....
Mijn ouders vinden het heerlijk.... Het ruikt zeer goed met knoflook etc... Ik zelf eet/drink soep zonder pens (missschien een paar stukjes net inktvis) Vrienden die mee waren toen vonden het maar niks, maar wat een boer niet kent vreet hij niet! Het schijnt in andere landen delicatesse te zijn! ( Volgens mij vader) Je proeft het later ook zeer goed (boeren), ik heb het gegeten in Richany, hospada "Na Richtje"....Mijn Stam cafe.... ciauokos, Da- vide |
|
|
|
|
|
#33 |
|
Forum Freak
|
Mij is geleerd om alles eerst te proeven en dan pas te oordelen of te veroordelen.
Dat heb ik mijn kinderen ook geleerd en zei leren dat ook weer aan hun kinderen. Dus ik vind pens vies nadat ik het geproefd heb! Dat opboeren was nog het ergste!!! ![]() |
|
|
|
|
|
#35 |
|
Volwaardig Lid
|
Kuttenflecksuppe
Wij hebben in de vakantie "Kuttenflecksuppe" geprobeerd. Ik weet helaas de Tsjechische naam niet meer. Er dreven allemaal "lellebellen" in, de kleur was bruinrood en de smaak was
. Wie weet wat voor soep we gegeten (nou ja, lang niet de hele kom) hebben? (of willen we dat niet weten, denk je?) |
|
|
|
|
|
#36 |
|
VIP Lid
|
Volgens mij wil je dat niet weten. Ik heb het ook een keer gehad en mij toen maar beperkt tot de bouillon. Na het eten is mij duidelijk geworden wat het was.
Ik bestel het niet nog een keer. |
|
|
|
|
|
#39 |
|
Legende
|
Hier zijn hier reeds enkele topics over "volgeschreven" Drtková polévka en drková polévka
En toch zijn er liefhebbers voor..... ![]() |
|
|
|
|
|
#40 |
|
Moderator
|
Dank voor de links, Freddy. Bij deze het hele zooitje samengevoegd (dat zal een lekker soepje worden!).
![]() |
|
|
|