![]() |
|
|
#31 |
|
Moderator
|
Re: Chleba....
al op de laatste meeting bij jou heeft Josef (??) dit brood meegenomen. Dus over dat Stoepje heb ik van hem gehoord.
|
|
|
|
|
|
#32 | |
|
Legende
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#33 |
|
Moderator
|
je moet er wel vroeg zijn, want dat wordt vechten om een stuk brood, zie ik.
|
|
|
|
|
|
#34 |
|
Legende
|
Als het brood zo grootschalig gebakken wordt, is het dan nog wel te eten? Ik zou haast zeggen dat het een “echte” fabrieksbrood moet zijn.
|
|
|
|
|
|
#35 |
|
Moderator
|
Ruikt lekker, is lekker, vind ik zelf. Brood in Tsjechie is ook in de fabrieken gebakken en sommigen (hier op het Forum) dat het lekkerste brood vinden. Gewoon proberen. Per stuk 1.5 Euro
|
|
|
|
|
|
#36 |
|
Legende
|
Oké Pepo, dan ga ik het ook eens proeven.
|
|
|
|
|
|
#37 |
|
Actief Lid
|
Obelander ken ik al. Maae die andere droob(gestreepte) zag er nog lekkerde uit.
Net even gezocht op de site of 't stoepje ook in het noorden van het land zit. En ja hoor. Alleen jammer dat het alleen op het markt is. De plaatsen die bij mijn in de buurt komen hebben de markten op zo onmogelijke tijd dat ik het toch niet red om door de weeks een lekker broodje te kopen. Of toch een vrije dag nemen???? IK moet toch wat eten? ![]() |
|
|
|
|
|
#38 |
|
Moderator
|
En, hoe was het brood?
|
|
|
|
|
|
#39 |
|
VIP Lid
|
NL: lekker
CZ: Pepo, koupila jsem ten dvojity (dostala jsem posledni), je opravdu vynikajici, vubec se to neda srovnat s chlebem ze supermarktu. A navic strasne levny, jsou to vlastne dva chleby za 1,50 euro. Takze ted uz budu kupovat jen tenhle a jeste zkusim priste ten Oberlander. Mnam, prave jsem dosnidala, ukrojila jsem si pekne tlusty krajic a na to maslicko a med... ![]() |
|
|
|
|
|
#40 |
|
Legende
|
En ik ben het helemaal vergeten om naar de markt te gaan. Stom. Ik schrijf het gelijk op de boodschappen briefje voor de volgende week.
|
|
|
|