![]() |
|
|
#31 |
|
Forum Freak
|
Maria, ik vind dan Jeanne het iets vriendelijke verwoord, maar ik ben het met jullie alletwee eens!!!
![]() |
|
|
|
|
|
#32 |
|
Moderator
|
Jongens, je bent toch gestoord als je zo'n ding in je tuin laat plaatsen? Dan sta je toch zwaar voor joker? Ga dan gewoon lekker koken in de keuken.
In de tuin moet je gewoon een relatief simpel ding hebben wat je met hout of kool (geen gas of electra!!!) in de hens steekt en daar rooster je dan het vreten boven. Dat smaakt duizend keer lekkerder dan op zo'n belachelijk yuppie-keukenblok. Zo. Ik dacht, ik zeg het maar ff duidelijk. ![]() |
|
|
|
|
|
#33 |
|
Pivonist
|
Ik snap er helemaal geen reet van, ik heb binnen een 4 pits gaststel, een magnetron en een electrische oven. Waarom moet ik dan buiten in de stank(ik als niet roker zit altijd in de rook!)verbrand of niet gaar vlees vreten. Of de as van de houtskool of kolen waait tegen de onderkant(eet smakelijk!). bbqen aan mij niet besteed, geef mij me eten maar kant en klaar op me bord!
|
|
|
|
|
|
#34 |
|
Super Lid
Nationaliteit:
|
Helemaal met je eens Macek. Al die rotzooi meeslepen naar buiten. En dan dat vieze vette niet gare vlees met al die sausjes en verzonnen slaatjes. Vis op de bbq vind ik nog wel lekker, maar doe mij maar gewoon lekker uit de (binnen)keuken of de grill.
|
|
|
|
|
|
#35 |
|
Super Lid
|
tjongejonge gezellig stel!
als wij bbqen is het lekker! niet verbrand, niet halfgaar, niet vet etc. kwestie van fingerspitzengefühl, yinyang..... |
|
|
|
|
|
#36 |
|
Super Lid
Nationaliteit:
|
Oo ja en al die insecten en vliegebeesten. Wil wel rustig eten zonder om me heen te moeten meppen.
|
|
|
|
|
|
#37 |
|
Super Lid
|
Overigens zou ik als ik het geld ervoor had ook best zo'n mooie hout met RVS afgewerkte buitenkeuken willen hebben naast mijn dan ook nieuw aangelegde zwembad met jacuzzi. Jullie niet?
|
|
|
|
|
|
#38 |
|
Super Lid
Nationaliteit:
|
Uuuuuhhhhh
![]() |
|
|
|
|
|
#39 |
|
Forum Freak
|
Maar dan wel in het "keukendeel" van mijn tuin en de jacuzzi in het "zwembaddeel" van mijn tuin, dan wel!!
![]() |
|
|
|
|
|
#40 |
|
Moderator
|
Neeee geen buitenkeuken!! Gewoon het keukenraam open bij mooi weer en voor de rest: Met beleid verhitte houtskool op een ouderwetse BBQ
|
|
|
|