het Tsjechisch Forum
Voorpagina - Forums - Fotogalerij - FAQ - Registreren
Registreren FAQ Ledenlijst Agenda Zoeken Berichten van vandaag Alle berichten als gelezen markeren

Antwoord

Onderwerp-opties
Oud 26-04-07, 17:31   #11
Forum Freak

Corrie's avatar

Nationaliteit:
Een skottelbraai is dus precies iets voor jou Kukel, je steekt hem aan en kan gelijk beginnen met bakken.
En als het bakken klaar is, een lekker wijntje erbij er eten maar!!!
Kukelin ook blij!!
Corrie is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 26-04-07, 18:07   #12
Actief Lid

judith's avatar

Nationaliteit:
Zo doen wij dat: een houtvuur maken, worstjes op een stok. Om het vuur zitten we op boomstammetjes en stenen. Daar kan geen keuken tegenop. Onze "echte" BBQ is de afgelopen jaren nog maar 3x gebruikt, als we die gebruiken zitten we gewoon aan tafel en op stoelen.... Nee hoor, zo'n moderne buitenkeuken hoeven we niet.
judith is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 26-04-07, 20:23   #13
Super Lid

Tabe's avatar

Nationaliteit:
Deze week nog gedaan.... diepgevroren zalm uit de plusmarkt voor nog geen honderd kronen. Stokbroodje er bij van de Hypernova. De zalm in de kruidenboter in de folie op de barb. Een half uurtje lekker stoven en klaar is Kees (taap). Uiteraard nog 1 of twee flesjes Gambrinus er bij, voor herhaling vatbaar en een aanrader voor iemand die van vis houdt. Hetzelfde doen we ook wel eens met een forelletje maar zalm heeft bij ons de voorkeur.
Tabe is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 27-04-07, 06:54   #14
Forum Freak

Pelhøimov's avatar

Nationaliteit:
ik kan me helemaal niets voorstellen bij zo'n "uiterst modieuze buitenkeuken" als heer Kukel beschrijft, dus als iemand een foto kan plaatsen...
Pelhøimov is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 27-04-07, 07:25   #15

kukel's avatar

Nationaliteit:
Tabe, je moet in plaats van kruidenboter een glas witte wijn erbij doen.

Op de buitenkeuken laten smoren en.......
Oelala wat lekker.
kukel is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 27-04-07, 08:15   #16
VIP Lid

Josef's avatar

Nationaliteit:
haha, die klusprogramma's ja. daar worden de trends gecreeerd! tuin ombouwen tot woonkamer/keuken/badkamer incl. TV en buitenfornuis. wat een onzin. en dan van die 'tuinposters' aan de schutting met afbeeldingen van wat groen, hihihi
Josef is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 27-04-07, 08:29   #17
Super Lid

noekie14's avatar

Nationaliteit:
barbeque of vuurtje met rooster erop( dat vind ik het lekkerst want dan smaakt zo lekker)
noekie14 is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 27-04-07, 11:56   #18
Actief Lid

Nationaliteit:
Citaat:
Josef schreef:
Bericht bekijken
haha, die klusprogramma's ja. daar worden de trends gecreeerd! tuin ombouwen tot woonkamer/keuken/badkamer incl. TV en buitenfornuis. wat een onzin. en dan van die 'tuinposters' aan de schutting met afbeeldingen van wat groen, hihihi

De spijker op z'n kop Josef!
Buiten zijn en buiten leven is lekker, maar dit neemt vreemde vormen aan. Inderdaad wordt er zo behoefte gecreeerd, anticiperend op onvrede in de mens zelf en gebrek aan fantasie / creativiteit van de mens zelf.
Moeders die niet wil onderdoen voor de buren (kijk ons het eens goed hebben) en pa die natuurlijk "outfit sensitive" is. Dan maar een leninkje erbij.. kan toch wel... en zit zo heel Nederland met een gemiddelde schuld waar je u tegen zegt. Consuminder!

"Metamorfoses" moeten altijd wat lijken: kwak de ruimte maar vol met stofvangers. ("Klussen met kijkers" heet daaom bij ons al "Kussens en kaarsjes")
B@rt is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 27-04-07, 12:15   #19
Super Lid

jolanda berben's avatar

Nationaliteit:
Niemand die gedwongen word om er aan mee te doen hoor.
Ik vind het heerlijk af en toe 'n ander interieurtje, en geloof me, dat hoeft echt niet duur te zijn, zat te koop op 'n rommelmarkt.
Prachtige dingen die buitenkeukens.Jammer dat ik niet kan koken, anders hadden wij er misschien ook wel een gehad.
Niet omdat onze buren er een hebben, maar omdat wij zowiezo meer buitenleven dan binnen.
jolanda berben is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 27-04-07, 12:47   #20
VIP Lid

Krulletje's avatar

Nationaliteit:
Ach ja, bij mij in huis is het niet de VT-Wonen, en de tuin ook niet.
Maar je kan er heerlijk zitten, vooral nu.
Krulletje is offline   Bericht citeren in antwoord
Antwoord

Onderwerp-opties

Berichtregels