|
|
![]() |
||||||
|
|
Onderwerp-opties | In onderwerp zoeken | Weergave |
|
|
#31 |
|
|
Tabe, wat doe je dan achter of voor je pc?
Want amerikaanser dan dat is er niet. |
|
|
|
|
|
#32 |
|
Nieuw Lid
|
Helemaal mee eens, maar je houdt het toch niet tegen
|
|
|
|
|
|
#34 |
|
|
Ach om het even Tabe, elk land heeft zo zijn typische eigen zaken, ik ben ook geen liefhebber van een buffet restaurant, al moet ik zeggen dat ik hier bij een Chinees/Indisch restaurant wel eens een buffet avondje doe. En dat bevalt me niet slecht,. Ook in de buurt van Sully Fr. heb ik eens me laten verleiden tot een bufet in een 'haute etablissemt' Een kunstenaar restaurant en dat was meer dan fantastisch, goeie kwaliteit, lekker en zeer kunstig gepresenteerd.
|
|
|
|
#35 |
|
Super Lid
|
Zelf vind ik deze restaurants een geweldige uitvinding. Ik ben iemand die niet veel eet, een grote eter ben ik dus niet, maar ik houd wel van veel verschillende gerechten.
Een buffet bij een Chinees : geweldig. Een wildbuffet : zielig misschien voor de dieren, maar ik geniet van de verscheidenheid. Een wokrestaurant : geweldig, al die soorten vlees. Welke wok ( smaak ) wilt u? Een groot nadeel : je ziet mensen die niet weten hoe ze er mee om moeten gaan. Deze mensen blijven laden en laden en er gaan ladingen naar het afval. Volgens mij is dit wat veel mensen stoort aan deze eetgelegenheden. |
|
|
|
|
|
#36 |
|
VIP Lid
|
Ik ben een kleine eter en vind dus het buffet ideaal!
Ik ga elke keer en neem maar kleine beetjes, maar kan dat dan wel op die manier de hele avond volhouden. Vind het jammer dat je deze buffetten nog niet in Tsjechie vindt, lijkt me ook een goeie methode om de Tsjechische keuken goed te leren kennen. Wie weet in de toekomst ! |
|
|
|
|
|
#37 |
|
|
Kort gezegd, Buffet restaurants hebben wat, maar ik blijf toch een beetje de persoonlijke benadering missen, en gelukkig kom ik in Tsjechië, nog elke keer de ober, kelner of serveerster, gastheer/vrouw tegen die toch de moeite neemt om het deze 'domme' Hollander naar de zin te maken.
En op één of andere manier de liefde voor het eten weet over te brengen. Voor mij hoeft een buffet restaurant echt niet! |
|
|
|
#38 |
|
Super Lid
|
Ik zeg ook niet dat het moet. De keren dat wij in een buffetrestaurant komen is vrij beperkt. Toch heeft ook dat zijn charmes.
Het gaat mij er niet om wat ik naar binnen kan krijgen voor een bepaald bedrag, maar om de keuze die ik heb. Vergelijk het met een barbecue : je hebt keus uit verschillende gerechten. |
|
|
|
|
|
#39 |
|
|
Het is wat Tabe zegt, eten is cultuur, (in een iets andere bewoording) dat is kiezen wat je wil met een persoonlijke nuance...en een buffet restaurant is voor mij cultuur 'verkrachting' want de nuance van o.a. de persoonlijkheid van een gastvrij onthaal ontbreekt er gewoon!
Bericht 20-11-07 om 21:56 aangepast door Rijk&. |
|
|
|
#40 | |
|
Actief Lid
|
Citaat:
![]() |
|
|