![]() |
|
|
#31 | |
|
Nieuw Lid
|
Citaat:
Als je ziet wat voor caravan wij gebruiken kan je misschien opmaken dat we verder niet zo van die luxe campeerders zijn. We eten en drinken verder wat er in het land te koop is maar het brood vind ik niet te vr.....! Daarnaast willen mijn kinderen dan alleen maar die witte broodjes met alle gevolgen van dien. als ik zelf brood bak kan ik er nog een handje extra vezels doorgooien en gaat het allemaal goed en lekker. |
|
|
|
|
|
|
#32 |
|
Nieuw Lid
Nationaliteit:
|
Wees gerust, Arno ;-)
Voor de rest gaat er niets mee vanuit NL. Alleen broodbeleg en eten voor de eerste dag. Maar wel de broodbakmachine; dat liever dan het halve gezin met buikpijn van de obstipatie :-( |
|
|
|
|
|
#33 |
|
Moderator
|
|
|
|
|
|
|
#34 |
|
Actief Lid
|
Ja, daar ben ik het wel mee eens. En er zijn ook nog andere manieren om de spijsvertering goed te laten verlopen - voldoende beweging, voldoende drinken, groente en fruit eten. Wat eigenlijk off topic is.
|
|
|
|
|
|
#35 |
|
Nieuw Lid
|
Terug uit Tsjechië.
Ik ben 3 weken in het Reuzengebergte geweest. Broodbakmachine deed zijn werk, heerlijk elke ochtend vers brood, want dat was op deze camping nog niet te krijgen. Volgend jaar gaat ie weer mee!!!!! |
|
|
|
|
|
#36 | ||
|
Actief Lid
|
Citaat:
Volgens mij ben je hier nog nooit in een winkel aanbeland waar ze alleen maar vers brood verkopen,dus de echte bakkerijen? Ook heel veel volkoren en bruin brood,zelfs ciabatta's etc en ook nog biologisch heel bruin brood en zelfs nog zonder gluten! Nou zo achtergebleven zijn ze hier echt niet hoor...en om dan je broodmachine mee te nemen zeg....pfffff! Beetje erg overdreven reactie eerlijk gezegd,ach in Ned is immers alles beter toch? Citaat:
Wij halen het wel vers!! |
||
|
|
|
|
|
#37 | |
|
VIP Lid
|
Citaat:
![]() Nergens kan je zo een resem van lekkere en verse broodjes kopen als in tsjechie ![]() Wie haalt het nu in godsnaam in zen hoofd om een broodbakmachine mee te nemen en nog te gebruiken ook ![]() Sorry zal wel aan mij ligge zeker? |
|
|
|
|
|
|
#38 |
|
Actief Lid
|
Ik gebruik mijn broodbakmachine elke dag... hier in CZ, net 2 weken zonder brooddeeg gezeten en had echt genoeg van alle housky,rohliky en weet ik het wat meer. Heel veel soorten meel hier in CZ uitgeprobeerd, maar lang niet zo lekker als het NL brooddeeg. Blijf inderdaad in dit geval echt een Nederlander. Heb nu weer een voorraad brooddeeg voor minimaal een maand. Dus nu is het elke ochtend smullen maar.
|
|
|
|
|
|
#39 |
|
Forum Freak
|
Het is dus weer helemaal duidelijk, smaken verschillen!!!!
![]() |
|
|
|
|
|
#40 |
|
Actief Lid
|
Gelukkig wel.............
|