![]() |
|
|
#11 |
|
Super Lid
|
ja ik zal hem ook niet meenemen, want de tsjechische broodjes zijn lekker, en gewoon ff zoeken in de winkel en je vind vanzelf brood wat niet zuur is.
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
Nieuw Lid
|
Bedankt allemaal voor de reakties!
Ik weet genoeg, ik ga zoeken naar de winkels die genoemd zijn en daar bruine broodjes zoeken zonder zuurdesem of kruiden. De broodbakmachine zal ik maar thuis laten.....toch niet zo'n goed idee. |
|
|
|
|
|
#15 |
|
Actief Lid
|
Mocht je besluiten toch je broodbakmachine mee te nemen...ik neem altijd meel mee bij ah vandaan. Je hebt veel verschillende soorten en het is heel lekker en makkelijk (er hoeft alleen maar water bij). De Tsjechen vinden het overigens ook heerlijk!
|
|
|
|
|
|
#16 |
|
VIP Lid
|
Voor het doorslaan van de stoppen hoef je niet bang te zijn hoor. Kijk even hoeveel Watt het apparaat is. Op de meeste campings hebben ze 10 ampére, genoeg voor 2300 Watt. (Dat is nogal wat!)
Maar wel altijd even vragen hè op de camping. Je weet maar nooit. Het is een makkelijk rekensommetje 1 amp. staat voor 230 Watt. Wat je ook besluit: heel veel plezier gewenst! |
|
|
|
|
|
#17 |
|
Nieuw Lid
|
Nogmaals bedankt, leuk dat veel mensen zo snel reageren.
Ik ga op de sites van de campings ff kijken hoeveel ampere ze hebben. Volgens mij verbruikt mijn broodbakmachine 650Watt. Nu denk ik weer dat ik hem wel mee neem ![]() |
|
|
|
|
|
#18 |
|
Super Lid
|
Of ze zéggen dat ze 10A hebben, maar dat is in de praktijk niet zo, ook afhankelijk van het aantal gebruikers op een groep: in het hoogseizoen anders dan in het voor/naseizoen. Ik zou dat ding lekker thuislaten, beetje avontuur in je leven hoor, en alle soorten brood zijn verkrijgbaar!
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
Actief Lid
|
Met 4 Amp.(is 880 Watt) kun je al gebruik maken van de broodbakmachine........
|
|
|
|
|
|
#20 |
|
VIP Lid
|
En als er een tijdschakelaar op zit, dan laat je dat ding toch gewoon om 05.00 uur beginnen.
Dan ligt iedereen nog in z'n mandje en wordt er, door anderen, weinig stroom verbruikt. Char. |
|
|
|