![]() |
|
|
#41 | |
|
Moderator
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#42 |
|
Actief Lid
|
gril restaurant
de eigenaar van dit restaurant heeft jaren terug gewerkt in oostenrijk, vandaar dit concept.
als je daar eet, moet je eens vragen naar de wijnkaart. hij heeft echt een geweldige wijnkelder. dit kan ik iedereen aanbevelen, wij eten er al jaren. het restaurant ligt schuin achter het kasteel/museum. groet Loek |
|
|
|
|
|
#43 |
|
VIP Lid
|
Ook in Bechyne is een restaurant, Hotel Panska, waar je kunt steengrillen!
|
|
|
|
|
|
#44 | |
|
Actief Lid
|
Citaat:
![]() |
|
|
|
|
|
|
#46 |
|
Beoordeling
Misschien is het een afwijking maar wij geven de gerechten in de restaurants een beoordeling.
Gewoon van 1 t/m 10. Ik beoordeel alleen de forel, biefstuk en de pizza. Alle overige gerechten in Tsjechie krijgen gemiddeld een 7. Pizza, een 9 voor het restaurantje in Kraslice. Biefstuk, een 9 voor de wijnstube in Nedjek. Forel, een 9,5 in het restaurant in Krasna Lipa. Ik kan er niets aan doen, maar deze zijn toevallig gelegen in het Ertsgebergte. Waar anders? Wat zijn jullie cijfers? |
|
|
|
|
|
|
#47 |
|
Legende
|
|
|
|
|
|
|
#49 |
|
Super Lid
|
ik begrijp dat dit soort beoordelingen hoofdzakelijk gaan over restaurants in het noorden van cz.je wil niet hoeveel meer dan voortreffelijke eetgelegen er zijn in het uitertste oosten en zuiden van cz
|
|
|
|
|
|
#50 | ||
|
Moderator
|
Nee hoor, cor. Ook beoordelingen van restaurants uit andere streken zijn welkom.
![]() Citaat:
![]() Toch wel, Vasek. Dit betreft het dorpje Krasna Lipa bij Sindelova, zo'n 25 km van Karlovy Vary. Wat de forel betreft, moet ik kukel helemaal gelijk geven: die is daar echt verrukkelijk! ![]() Citaat:
restauracekrasnalipa.jpg restauracekrasnalipa2.jpg |
||
|
|
|