![]() |
|
|
#81 | |
|
Actief Lid
|
Citaat:
Die bekende is lekker en die andere is ? |
|
|
|
|
|
|
#82 |
|
Forum Freak
|
VIES (helemaal niet zoet)!!!!
Maar dat is (zoals altijd) zeer persoonlijk!! |
|
|
|
|
|
#83 | |
|
Actief Lid
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#84 |
|
Moderator
|
Nou, ik moet in Den Haag en omgeving de eerste Gall & Gall nog tegenkomen die Becherovka verkoopt. En ik heb toch heel wat Gallen van binnen gezien.
![]() In Rijswijk kende men het wel, maar zei de winkelier dat het voor hun - vanwege de geringe afzet - de moeite van het verkopen niet waard is. En mij smaken ze thuis net zo goed als in Tsjechië, al is het drinken in de thuisomgeving van dit topmedicijn beslist een extra bonus... ![]() |
|
|
|
|
|
#85 |
|
Actief Lid
|
FF de A12 op Punk en dan bij de afslag Bleiswijk de N209 op, bij de chinees Dragon Inn bleiswijk inrijden en voor het dorp begint zit aan je linkerhand een Slijterij genaamd Wooning. Deze heeft haast altijd wel becherovka in huis.
Je moet er even voor rijden, maar dan heb je ook wat ![]() O ja hier staan de adresgegevens kan je misschien eerste effe bellen: http://www.zoekned.nl/info-1212372/ |
|
|
|
|
|
#86 |
|
Moderator
|
Dank voor de tip, Alberto.
Ik weet wel dat Becherovka bij meerdere slijterijen in Nederland te koop is, maar volgens RaymondVeronika zou dat dus ook bij Gall & Gall het geval zijn. En dat heb ik nog nooit meegemaakt. Ben dus benieuwd welke filialen dat zijn. |
|
|
|
|
|
#87 |
|
Actief Lid
|
Bij ons in Schiedam in de wijk de Gorzen heb ik het wel eens zien staan bij Gall&Gall........
en ik nam toen maar meteen aan dat het dan bij andere vestigingen ook wel verkrijgbaar zou moeten..........das mijn fout geweest, sorry voor het misverstand......... Misschien een franchiser die het zelf ook wel lekker vindt??? ![]() |
|
|
|
|
|
#88 |
|
Legende
|
Becherovka volgend jaar 200 jaar
Sedert 200 jaar wordt de likeur naar een geheim recept gemaakt. Volgend jaar wordt deze 200 jaar bestaande stokerij beslist een niet te missen punt op de agenda want het jubileum zal niet ongemerkt voorbij gaan in Karlovy Vary.
Attent blijven en de mededelingen niet uit het oog verliezen zouden we zeggen. |
|
|
|
|
|
#90 |
|
Nieuw Lid
|
Inderdaad, heerlijk spul. IJskoud en het liefst met een pivootje erbij.
![]() Voor de regio dordtenaren, De slijterij Frans van den Hoogen heeft het bijna wel altijd in huis. Als mijn voorraad niet door Tsjechen wordt aangevoerd heb ik hem altijd als heel goed alternatief in noodgevallen ![]() Hier het adres: Frans van den Hoogen Wijnkoopers Van Eesterenplein 200 3315 LG Dordrecht Proost ! |
|
|
|