![]() |
|
|
#71 | |
|
Actief Lid
|
Citaat:
Het is nog allemaal onzeker hier. Maar dan kan ik de langlaufers ook meenemen . Morgen wordt het beter , zeggen ze altijd. |
|
|
|
|
|
|
#72 | |
|
Lid
|
Citaat:
Op twee oren slapen? Hoe doe je dat? Ik kan maar op een (tegelijk) slapen..... Zal wel iets met de becherovka te maken hebben..... ![]() |
|
|
|
|
|
|
#73 | |
|
Moderator
|
Citaat:
Leg de Becherovka in de vriezer, dan is-tie (vind ik) het lekkerst. |
|
|
|
|
|
|
#74 |
|
Super Lid
|
Ik drink zelf geen becherovka,
, maar ik heb dan ook op dit gebied geen smaak. Vele thuisblijvers doen we er een plezier mee, maar de limet is inderdaad een probleem. Ik heb me laten vertellen dat de meeste Tsjechen Limet absoluut niet lekker vinden en dat vanwege de geringe omzet deze versie uit de handel is genomen. Maar als ik alle reacties hier zo lees, dan is het voor de export zeker rendabel. Ik heb de laatste flessen inmiddels gekocht bij de Vietnamees aan de gebruikelijke grensovergang en Karlo v. is niet in de buurt. Wie heeft er nog tips dichter bij huis waar ik dat spul ( schreef zij oneerbiedig) kan krijgen?? |
|
|
|
|
|
#75 | |||
|
Moderator
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() |
|||
|
|
|
|
|
#76 |
|
Actief Lid
|
2653856_7988_1156787389935-bunnyiesRaymond.jpg
Zeg Punkenstein heb je toen ook niet zulke bomen gezien toevallig? |
|
|
|
|
|
#77 |
|
VIP Lid
|
Wat mij betreft is het een vies doktersdrankje.Met een hoog kruidnagelgehalte.
Kruidnagel werd vroeger veel bij kiespijn gebruikt. Maar er zijn genoeg liefhebbers in mijn omgeving die het ook zonder voorschrift graag drinken. Deze zomer kreeg onze dochter van een van de liefhebbers meerdere lichtgevende rietjes, die er als actie bij zaten. Ik voel met Corrie mee. Doe mij maar een Magister Groetjes Hilde |
|
|
|
|
|
#78 |
|
VIP Lid
|
Volgens mij is er met de combinatie Bier en Becherovka niets mis. Alleen vind ik de combinatie Bier en Borrel (jonge jenever) veel lekkerder. Beide zijn graan produkten en dat is volgens mij belangrijk. Cognac (wijn = druiven) met bier smaakt voor geen meter. Whiskey daarentegen (ook graanprodukt) wel.
Maar aangezien ze in Tsjechie geen jenever hebben (tenminste niet in de kroegen waar ik meestal kom) neem ik, als de rondjes te snel over tafel vliegen, nog wel eens een Becher tussen de biertjes door om het volume van het bier te compenseren. Wel is duidelijk te merken, dat Becher 38% alcohol bevat. Oppasen dus met Becher, dus. |
|
|
|
|
|
#79 |
|
Lid
|
Becherovka, echt lekker een mdicijn voor elke dag!!!
|
|
|
|
|
|
#80 | |
|
Actief Lid
|
Citaat:
Ik mis mijn drankje. er is niets meer op voorraad. Wat moet ik nu? Mijn keel voelt als schuurpapier. Wat is de oplossing of altenatief? |
|
|
|
|