![]() |
|
|
#61 |
|
Super Lid
|
Nee, spooky, ben ook helemaal niet gekwetst hoor. Ik moet er niet aan denken dat mijn schoonmoeder 90 jaar zou moeten worden. (ook een grapje) Dan had ik wel Becherovka voor haar meegenomen. Mijn schoonvader dronk liever een fernetje. Hij is 67 geworden.
|
|
|
|
|
|
#64 |
|
Actief Lid
|
Ik ga ook voor de "ijs en ijskoud" versie van de becherovka en dan een lekker pilsje ernaast om weg te spoelen. Heb wel eens horen zeggen dat de combinatie becher, pivo niet goed is. Je zou er van gaan kunnen hallicuneren????? Heeft iemand hier wel eens meer over gehoord, want ik ben toch al een aantal keer voor gek verklaard toen ik die combinatie bestelde......ondanks dat ben ik Mickey Mouse nog nooit tegengekomen op de weg trug naar huus.........
![]() |
|
|
|
|
|
#65 |
|
Nieuw Lid
|
ja dat klopt als je dat samen drink, ga je zwaar van de kaart.
wat je ook eens moet proberen is een longdrinkglas met 1/4 absihnt, 1/4 becherovka limet en dan de rest volgooien finlandia rode wodka, dit is een 1 keer te verwerken, dan effe blussen met water, en geloof maar dat je dan wel micky mouse ziet, dit moet je niet doen als je alleen bent want als er iets gebeurt dan is het einde zoek. |
|
|
|
|
|
#66 | |
|
Actief Lid
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#67 |
|
Forum Freak
|
Ik dacht dat ik ooit ergens gelezen had dat Limet niet meer gemaakt zou worden??
En de vorige keer konden we dit ook niet meer vinden in de winkels. Afgelopen zomer was Limet echter weer gewoon te koop op verschillende plaatsen. En weet iemand al hoe het zit met die rietjes uit posting 35-37? Moet je ze echt breken? |
|
|
|
|
|
#68 | |
|
Moderator
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#69 |
|
Actief Lid
|
Kostelijk
Door omstandigheden geen fles mee kunnen nemen.
Waar in Nederland kan ik een fles kopen? Wie brengt er een mee voor ons? TIP: Ik drink de becherovka samen met koffie, er zijn geen woorden. voor, het beste wat er bij komt is KOSTELIJK. |
|
|
|
|
|
#70 |
|
VIP Lid
|
Hendrikus, wij nemen in de herfstvakantie wel een fles mee.
|
|
|
|