![]() |
|
|
#181 |
|
VIP Lid
|
Semabyt, weet je zeker, dat dat voor 1 hele liter is, deze 235 Kc?
Ik kocht in de aanbieding bij Hypernova inderdaad voor 235 Kc een fles Becherovka, maar dat bleek achteraf 0,7 liter te zijn. (335 Kc per liter!). ![]() Het was de grootste fles, naast de 0,5 literfles. Hele liters stonden er helemaal niet bleek achteraf. Slim bedacht! Vandaar dat ik me heb laten bedotten. ![]() Laatst aangepast door Keesi; 24-10-08 om 23:39. |
|
|
|
|
|
#182 |
|
Lid
|
Becherovka.
We zijn net terug van vakantie en hebben weer een aardig voorraadje ingeslagen en opgeslagen in de kelder. We gaan buurman Kees erook weer van laten genieten. Groetjes Spits ![]() |
|
|
|
|
|
#183 |
|
Actief Lid
|
vandaag bij de hanos (groothandel)
Becherovka voor €17.25 inc BTW dit is WEL een liter en niet in de aanbieding ik weet niet of het duur is. Maar je kunt er niet voor open neer rijden. ik drink het niet (vind het niet lekker) maar ik wist dat er een topic was ik zag het staan dus lette ik op de prijs. ter info van de gene die niet zonder kunnen. |
|
|
|
|
|
#184 |
|
Lid
|
Becherovka
Ik kijk nooit zo naar de prijs een fles Bech .
Mij gaat het meer om de smaak en als je teveel naar de prijs kijkt is het misschien niet zo lekker meer. Groetjes, Spits. ![]() ![]() ![]() |
|
|
|
|
|
#185 |
|
Forum Freak
|
Wat is dat nou voor een rare kak opmerking!!
Op de prijs letten verminderd echt de smaak niet hoor!!! ![]() |
|
|
|
|
|
#186 | ||
|
Moderator
|
Citaat:
![]() Citaat:
![]() |
||
|
|
|
|
|
#187 |
|
Lid
|
Maar als het te duur is vind ik het meestal minder lekker Corrie.
Groetjes Spits ![]() ![]() ![]() |
|
|
|
|
|
#188 |
|
Forum Freak
|
Ja.... zo kan je het ook bekijken!
![]() ![]() |
|
|
|
|
|
#189 |
|
Lid
|
Vanavond nemen we er nog maar 1tje of 2 want lekker blijft het toch.
Trouwens al een paar dagen niet op en dan mis je het hè!!! Groetjes, Spits ![]() ![]() ![]() |
|
|
|
|
|
#190 |
|
Actief Lid
|
Becherovka, prima te drinken al ben ik waarschijnlijk een cultuur barbaar door het in 1 x achter over te gooien. Qua smaak vind ik het erg dicht bij Goldstrike komen, echter is Goldstrike zoet en Becherovka bitter.
Laatst aangepast door PuNkEnStEiN; 26-11-08 om 17:07. Reden: Ingekort om bij het onderwerp te blijven. |
|
|
|