![]() |
|
|
#91 |
|
Lid
|
Becherovka
Ik ga er nog maar eentje proeven uit het voorraadje en het maakt niet uit op welke temperatuur het is gewoon altijd lekker wat zeg ik
het is gewoon heerlijk. Allemaal een goede jaarwisseling en een heel goed 2007!!! |
|
|
|
|
|
#92 |
|
Forum Freak
|
Becherovka: ook in Finland te koop
Mijn schoonzus was vorige week op vakantie in Finland en zocht voor André een lokaal drankje, maar kon niets geschikts vinden. Maar opeens zag ze daar een bekende groene fles staan, zoeen die wij dus altijd voor haar meenemen uit Tsjechië. Dus ze besloot die fles maar mee te nemen als alternatief.
Becherovka is dus ook in Finland te koop. ![]() |
|
|
|
|
|
#93 |
|
Volwaardig Lid
|
Wij hebben de "broer" van Jan Becher in onze groep> Martin "Becher"
We gingen'n keer een kleine grens over via Polen. Vroeg de douane of we nog iets aan te geven hadden? Wij hadden niks. Auch ganz kein Becherovka? vroeg ie. Wij> Nur 1 Flasche. Toen lachte ie ons keihard uit dat we MAAR 1 fles Becherovka meegenomen hadden. Dit is em dus. |
|
|
|
|
|
#94 |
|
Pivonist
|
Maar natuurlijk is dat lachen, het hadden 10 literflessen per volwassen persoon kunnen zijn
![]() |
|
|
|
|
|
#95 |
|
Lid
|
Jaja dit onderwerp maakt me dorstig !!
maar ik heb goed nieuws voor mensen die in omstreken van Rotterdam wonen. Na heel lang zoeken en vragen in alle slijterijen die ik tegenkwam heb ik er 1 gevonden die BECHEROVKA verkoopt. Ook heb ik de verkoper gevraagt ofdat hij dit altijd op voorraad heeft en hij verzekerde mij dat hij dat heeft . Misschien na vandaag niet meer De winkel zit op de westerkade in Rotterdam dat is bij de Fietsersuitgang van de Maastunnel aan de stadskant. Dus als je uit de tunnel komt met fiets ga je naar rechts. Links is euromast. Het is meer een wijnen gedistilleerd zaak waar er maar 1 van is . De naam van de zaak is : Jan van Breda en zit op de westerkade 29 b voor telefoonnummer kan je me emailen. Ik had er 1 fles gekocht van 70 cl voor € 14 ,95 geloof ik . wel duur maar wel Lekkerrrrrrrrrrrrrr ben alleen vergeten te vragen ofdat hij ook Vodka van Bozkov verkoopt :snik: ik heb dit niet als reklame gezet maar om de mede Becherovka liefhebbers een dienst te bewijzen. Nu zoek ik nog steeds naar een winkel die orginele instand knedlik verkoopt Groetjes Risak |
|
|
|
|
|
#96 | ||
|
Moderator
|
Citaat:
Maar mensen in Dordt... het is hier ook te koop ![]() Citaat:
![]() |
||
|
|
|
|
|
#97 |
|
Lid
|
|
|
|
|
|
|
#98 |
|
Forum Freak
|
Ik was afgelopen dagen in Praag en daar viel het me op dat de Becherovka daar heel duur was.
Zelfs in de supermarkt koste het al 130 Kc voor 0,35 liter. Terwijl ik me herinner dat we vorig jaar dit zelfde bedrag in een supermarkt betaalden voor 0,7 liter. Wie kan me vertellen wat de prijzen nu ongeveer zijn? ![]() |
|
|
|
|
|
#99 |
|
Volwaardig Lid
|
Lekker Tsjechisch Drankje
Dat IS de prijs voor Becherovka.
't Smaakt me trouwens in de sneeuw daar lekkerder dan hier thuis in Nederland. |
|
|
|
|
|
#100 |
|
Moderator
|
Ik betaalde afgelopen vrijdag bij Hypernova in Liberec 269 Kronen voor een liter Becherovka (met een mooie sleutelhanger erbij). Een halve liter kost 139 Kronen.
|
|
|
|