![]() |
|
|
#11 |
|
Super Lid
|
en al ga je naar een grote supermarkt zit er een bakkerij in die zelf bakt.
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
Actief Lid
|
Ik heb genoeg bakkers gezien maar weet niet of dit "warme bakkers" zijn, dwz of ze zelf bakken. Wel vind ik het brood heerlijk! Bij ons in het dorp is een ouderwets supermarktje dat heel veel soorten brood(jes) verkoopt, alleen moet je wel vroeg opstaan want om half negen is er al een heleboel op.
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
VIP Lid
|
Carla, dat brood hoogstwaarschjnlijk komt va odkolek Rumburk, blijkbaar een keer per dag maar in het centrum komen ze twee keer.
|
|
|
|
|
|
#16 |
|
Actief Lid
|
Wij hebben zelfs 2! luxe banketbakkerszaken in Lanskroun,notabene op hetzelfde plein!
De bakkerij van deze winkels zit ook in Lanskroun dus wij hebben zeker geen klagen ![]() Ze verkopen zelfs biologisch brood. |
|
|
|
|
|
#19 | |
|
VIP Lid
|
Citaat:
Naar mijn ervaring en gesprekken in de bakkerijschool(of beter gezegd voedingstechnologieschool) van pardubice waar ik 2 maand school liêp: veelal verloopt het industrieel, of zoals bij hruby: semi industrieel(8 uur aan een stuk vanocka's maken..... ). |
|
|
|
|
|
|
#20 |
|
Forum Freak
|
Volgens mij zijn er weinig tot geen kleine eigen bakkerijtjes.
Die waren er in het communistische tijdperk natuurlijk ook niet dus als ze er zijn, zijn het nieuwe, en omdat alles overal fuseert en groter wordt kan ik mij niet voorstellen dat er in Tsjechië veel kleine bakkerijtjes zijn bijgekomen. Er zijn we veel verkooppunten bijgekomen, maar dat is een ander verhaal! |
|
|
|