![]() |
|
|
#51 |
|
VIP Lid
|
Re: Appel-Piskoty Desert : Super Mjamka
ziet er meer als een moederkoek uit. ieuw, niet dat ik me herinner hoe die eruit ziet...
![]() |
|
|
|
|
|
#53 |
|
Lid
|
Hoi allemaal,
Nou het grobbekuiken is gearriveerd! Klara en Lars maken het uitstekend en hebben het helemaal naar hun zin samen. Als Klara wat meer tijd heeft zal ik de Huba Blaha eens optekenen in Nederlands woord en geschrift. Ik ga vragen of ze hem maakt want we hebben net nieuwe aanvoer van Piskoty Bedankt allemaal voor jullie leuke reacties op het desert en Lars. Nog over de moederkoek, ik heb hem recentelijk bestudeerd en die zag er wat minder smakelijk uit moet ik zeggen dan de taart. Cheers, Onno |
|
|
|
|
|
#54 |
|
Volwaardig Lid
|
Gefeliciteerd met de kleine.
het leest allemaal heel lekker weg, zal het ook is proberen, maar wel ff een zakje piskotys halem bij de hypernova, want die ik nu in huis heb zijn van het goedkope merk en zijn als beloning voor mijn hond |
|
|
|
|
|
#55 |
|
Nieuw Lid
|
Hoi allemaal,
Met een uitwisseling van de gemeente ben ik in Tsjechie geweest. Bij het ontbijt kreeg ik soms ook Piskoty koekjes, die vond ik erg lekker en het deed me aan lange vingers denken. Ik heb daar twee zakken gekocht en mee naar huis genomen, eentje is al op en met de ander wilde ik altijd nog iets koken/bakken. Nu heb ik dus eindelijk een recept gevonden wat me lekker lijkt! Dankjewel! ![]() Groetjes, Annemarie *15 jaar* |
|
|
|