![]() |
|
|
#41 |
|
VIP Lid
|
Re: Appel-Piskoty Desert : Super Mjamka
nou daar ben ik weer,
en we hebben zonet van de taart gesmult,en met de eierkoeken van de bakker is echt een succes. mijn man die bakker is stond versteld van mijn kunsten en hij is prachtig stevig. zal even proberen een foto bij te voegen. met banaan appel mandarijn en ardbei is het geweldig lekker 'groet'rika |
|
|
|
|
|
#42 | ||
|
Lid
|
Citaat:
"Welvaart (blaha) voor de mond (huba" Dat is ook weer een Piskoty recept maar dan wel anders. Dat komt van de zus van mijn vrouw nadat ze in Roemenie was geweest, nog in de tijd van het ijzerengordijn. Klara zegt dat het erg lekker moet zijn maar ik ben er nog nooit mee verwend. Als het zover is zal ik wel een 2e topic plaatsen met dit recept en wat foto's. De komende tijd komt het er niet van want we verwachten ieder moment ons eerste kind. Maak je niet dik om de afkortingen Jeanne ![]() Citaat:
![]() Groetjes, Onno |
||
|
|
|
|
|
#43 |
|
Actief Lid
|
Welvaart voor de mond, laat maar komen als je er klaar voor bent.
Een kindje op komst, leuk. Heb je genoeg benzine in de auto, ben je goed uitgerust? Want als vader heb je het vooral in de eerste week ontzettend druk!! (zegt mijn man). Groetjes Jolanda |
|
|
|
|
|
#44 |
|
VIP Lid
|
hallo,
geweldig het eerste kindje,elke keer weer een uniek gebeuren(vonden wij tenminste,we hebben er drie) wens jou onno maar vooral jou vrouw heel erg veel sterkte maar vooral heel veel plezier (wat het toch echt is) bij de geboorte en dat alles goed mag gaan we hopen het te horen op het forum. Vriendelijke groet Rika |
|
|
|
|
|
#45 |
|
Moderator
|
En toen gingen we weer terug naar het onderwerp?
![]() |
|
|
|
|
|
#50 |
|
VIP Lid
|
de datum van ons fototoestel staat niet goed dus stoor je hier niet aan,
dit is de eierkoek(piskoty)desert,ziet er met de eierkoeken goed uit en blijft prima staan en smaakt goed Gr Rika |
|
|
|