![]() |
|
|
#41 |
|
Forum Freak
|
Re: Het allerlekkerste Tsjechische gerecht
Kant en klare gepanneerde kaas (o.a Maaslander) kan je gewoon in het koelvak in de Nederlandse supermarkt vinden. Enkele minuten bakken in de koekepan en het is klaar. Lekker en makkelijk. Lekker met Tatarska omacka (een soort mayonaise, maar dan lekkerder)
|
|
|
|
|
|
#42 | |
|
VIP Lid
|
Citaat:
![]() |
|
|
|
|
|
|
#43 |
|
Actief Lid
|
Bedankt allemaal,
Ik ga het snel maken en probeer gewoon wat verschillende kazen. Het is niet moeilijk,dat wist ik wel,maar was erg nieuwsgierig welke kaas ik het beste kon gebruiken.Ik heb het zelf al eens met brie geprobeerd,niet een echt groot succes. De 20+ lijkt me het fijnst,ook niet zo vet. Groetjes Frida |
|
|
|
|
|
#45 |
|
Nieuw Lid
|
Het allerlekkerste vinden wij de knoflooksoep. Thuis heb ik het ook al verscheidene malen gemaakt. In 2 1/2 liter soep gaan wel 30 teentjes, heerlijk.
Maarook het toostbrood dat je met knoflook in moet smeren smaakt goed! Ja, wij zijn echte knoflook-liefhebbers. |
|
|
|
|
|
#49 |
|
Volwaardig Lid
Nationaliteit:
|
Zmazeny syr met hranolky en tatarska omacka, dukatove buchticky met vanilkovym kremem en banaan
![]() of knedliky met gulas is ook lekker |
|
|
|
|
|
#50 |
|
Nieuw Lid
|
Wat mij moeilijk lijkt is: een menukaart voor je krijgen met de gerechten alleen in het Tsjechisch er op. Zit er dik in daar waar wij naartoe gaan. Of heeft iemand van het plaasje Zliv gehoord?
|
|
|
|