![]() |
|
|
#21 | |
|
VIP Lid
|
Citaat:
|
|
|
|
|
#22 |
|
Lid
|
Bedankt @Noekie,
@Rojo, dat is wellicht een tip voor de volgende keer. Ik heb er wel weer een boel van geleerd. @ Henricus, momenteel naar Strazne, en Celadna en Ostrava. Ostrava ligt een half uur van Celadna. Maar ik wil er nog wel wat meer. Maar goed, dat komt wel. Ik heb in ieder geval een hoop geleerd en ik ga zeker op het forum blijven. Zo meteen weer eens de makelaars sites checken . De bedoeling is toch wel om dit jaar een beslissing te nemen.Groeten, Mark |
|
|
|
|
|
#24 |
|
Lid
|
Pilotni,
Bedankt voor de tip. Ik heb hier een boek met 70 golfbanen in Tsjechie. Kun je mij laten weten in welke hoek ik ongeveer moet zitten. Groeten, Mark |
|
|
|
|
|
#25 |
|
VIP Lid
|
Welk boek is dat? En waar kun je het krijgen? Ik heb er ook belangstelling voor. Altijd wel zin om een balletje te slaan! Stuur me eventueel even een PMmetje.
|
|
|
|
#26 |
|
Lid
|
Rojo,
Het is het boek van Hertz Golfguide for Czech Republic En in het Tsjechisch met hele veel rondjes, streepjes en omgekeerde dakjes: Pruvodce po golfovych hristisch v CR. Het is wel de 2006 versie maar toch, je zult er een heel eind mee komen. Ik heb er helaas maar 1. Gr. Mark |
|
|
|
|
|
#27 |
|
Legende
|
Zopas al zoekende nog deze site gevonden, als je deze nog niet kent kan je er misschien ook nog iets vinden. abante.cz
|
|
|
#28 |
|
VIP Lid
|
Mark bedankt voor de titel, en Freddy bedankt voor de site. Ik kende hem nog niet, maar ga hem eens helemaal doornemen. Staat zo te zien veel uitgebreide informatie op.
groeten, Rob
|
|