|
|
![]() |
||||||
|
|
Onderwerp-opties | In onderwerp zoeken | Weergave |
|
|
#11 |
|
Lid
|
Jo Ro
,Wij zijn twintig minuten door Polen gereden. Dat was een lange rechte weg met in ieder geval een benzinestation richting Tsjechie. We kwamen toen door een stadje (daar zat een McDo), ik weet niet meer hoe het heet. Voor de rest was de weg naar Vrclabi een lange weg met heel veel bochten. Komt daar nou nog een snel weg mede subsidies van de EU? ----- Pekar, Wat moet dat kosten . Ik heb overigens geen interesse in een golfbaan, maar als iemand een baan weet waar bouwgrond om heen ligt dan zou ik wel interesse hebben.In Celadna hebben ze dat, maar van de 300.000 vierkante meter liggen maar 2 percelen aan de baan. En dan durven ze er nog 60 Euro voor te vragen ook. Ik heb overigens maar interesse in een klein stukje hoor. Maar ik ging naar tsjechie voor Celadna, maar dat heb ik gauw uit mijn hoofdgezegd. Ik heb die gasten ook verteld dat als je in Nederland een stuk grond hebt van 400 vierkante meter, dat je al een aardig stuk grond hebt en daar willen ze percelen verkopen voor 3.500 vierkante meter. Veel plezier ermee. Groeten, MArk |
|
|
|
|
|
#12 |
|
Moderator
|
Heren, de details over een te koop staande golfbaan mag u verder per PM bespreken met elkaar.
![]() |
|
|
|
|
|
#13 |
|
Lid
|
Is dit een nieuw record :traan: ?
Nog geen 18 uur ingelogd en nu al gemodereerd? Gr. Mark |
|
|
|
|
|
#14 |
|
Super Lid
|
lijkt me niet nee
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
Forum Freak
|
Komt er niet eens in de buurt...
|
|
|
|
|
|
#16 |
|
Super Lid
Nationaliteit:
|
Maar als je zo doorgaat dan .....
![]() |
|
|
|
|
|
#17 |
|
Forum Freak
|
worden het er wel veel in zo'n korte tijd.....
![]() |
|
|
|
|
|
#18 |
|
Lid
|
Ik zal me dan maar een beetje rustig houden he.
Vanavond ga ik nog eens wat topics doornemen, want het zijn er wel veel. Greetings, Mark |
|
|
|
|
|
#20 |
|
VIP Lid
|
welkom golfbal op het forum
![]()
|