![]() |
|
|
#11 |
|
Forum Freak
|
Hoi Unita, Welkom op het forum
. Ik ben nog maar èèn keertje geweest, ook in Zuid Bohemen, maar vele keren zullen volgen.En wat een scheetje heb je. Trouwens snel gedaan, ik deed er dagen over om een plaatje neer te zetten ![]()
|
|
|
#12 | |
|
Forum Freak
|
Citaat:
On Topic : Welkom Unita Pas maar op, voor je het weet ben je aan dit forum verslaafd ![]() |
|
|
|
|
|
|
#13 | |
|
Actief Lid
|
Citaat:
Unita |
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
Forum Freak
|
Maar zoals je in die tijd dus gemerkt hebt is dat nergens voor nodig, (bijna) alleen maar aardige mensen en de niet aardige kan je gewoon negeren!!!
![]()
|
|
|
#15 | |
|
Forum Freak
|
Citaat:
![]() ![]()
|
|
|
|
#16 |
|
Nieuw Lid
|
welkom unita nu we het toch over de diertjes hebben vrienden van mij hebben een tsjechiesche wolfshond is echt net een wolf maar heel moeilijk in de opvoeding.
ik zelf heb twee akita,s (japanse poolhonden) aangezien ik een huis in cz heb met een lekere tuin waar ze zich helemaal kunnen uitleven is mijn drang om naar cz te gaan des te groter . maar dat er cz jachthonden waren wist ik niet, nou welkom en tot horens. |
|
|
|
|
|
#17 |
|
Actief Lid
|
Dirk, ik ken de Tsjechische wolfshonden, ze lijken op het Nederlandse ras de Saarlooswolfshonden, Akita Inu ken ik ook. Zijn ze vriendelijk jouw honden?
Hier een fotootje van hoe mijn honden er nu uitzien, als het tenminste lukt want ik begrijp het niet helemaal hoe ik dat eerder heb gedaan. Groeten Unita. |
|
|
|